Gå til innhold

Hvor mye aktivitet skal man forvente rundt termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min har alltid vært en veldig aktiv bylt 24/7. Men dette endret seg plutselig for en ukes tid siden. Nå blir han bare roligere og roligere. 3 dager til termin og det virker til at han sover ekstremt mye. Kjenner ikke liv før halv 11-11 tiden uansett hvor tidlig jeg står opp. Aldri kraftige bykst lengere. Bare svake, langsomme bevegelser. Ofte vanskelig å vite om det er babyen jeg kjenner eller om det er tarmene (sliter med mye luft) eller om det er kynnere. Det er altså litt svake bevegelser nå og da, og så er det stille i flere timer.

Anonymous poster hash: 9f7fa...b21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ringt føden å fått en sjekk.

Anonymous poster hash: 6b99f...c9e

Skrevet

Ring å få en sjekk, ved minste tvil , ring.

Heller en gang for mye.

Min var veldig aktiv helt til hun var ute.

Jeg var oppe to ganger og sjekket ved forrige graviditet, hun var veldig rolig i magen.

Skrevet

Jeg ble fortalt at man ikke skal kjenne mindre bevegelse, men at den endrer seg. Jeg fikk komme inn på kontroll etter en dag med mye mindre bevegelse. Alt var heldigvis bra hos meg, men det var godt å få det sjekket.

Håper du også har vært på sykehuset og at alt er helt bra!

Anonymous poster hash: 991ab...d84

Skrevet

trenger ikke ringe føden, folk er så hysteriske nå til dags, mini her var rolig den siste mnd, og alt var fint med han og det var helt normalt sa legen

Anonymous poster hash: 295c7...556
Skrevet

Ville ringt føden. Du er sikker på termindato? Stemmer UL-termin med mens-termin? Det er ikke heldig å gå for mye over tida hvis det er tema her...

Anonymous poster hash: 35f32...59f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...