Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #1 Skrevet 21. november 2015 Jeg som mange andre har slitt med svette under armene siden jeg var tenåring, og veldig klar over at noen deodoranter er bedre enn andre. Sterilanoptimal dry er den deodoranten som man får kjøpt i dagligvarebutikken som funker best for meg. Men jeg er likevel ikke hundre prosent fornøyd... Jeg har til tider brukt både stop 24 og aluminiumsklorid som man får kjøpt på apoteket, men det er ikke noe jeg ønsker å bruke fast. Nå har jeg altså gjort en oppdagelse! Ved å oppbevare deodoranten i kjøleskapet i stedet for det varme badet er den mye mer effektiv! Jeg veit ikke årsaken, men tro meg, jeg svetter mye mindre og det holder at jeg tar på dro en gang i døgnet. Jeg er knusk tørr under armene og meget lykkelig Bare et tips, hvis noen andre vil prøve Anonymous poster hash: c4b64...ec3
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #2 Skrevet 21. november 2015 Jeg som mange andre har slitt med svette under armene siden jeg var tenåring, og veldig klar over at noen deodoranter er bedre enn andre. Sterilanoptimal dry er den deodoranten som man får kjøpt i dagligvarebutikken som funker best for meg. Men jeg er likevel ikke hundre prosent fornøyd... Jeg har til tider brukt både stop 24 og aluminiumsklorid som man får kjøpt på apoteket, men det er ikke noe jeg ønsker å bruke fast. Nå har jeg altså gjort en oppdagelse! Ved å oppbevare deodoranten i kjøleskapet i stedet for det varme badet er den mye mer effektiv! Jeg veit ikke årsaken, men tro meg, jeg svetter mye mindre og det holder at jeg tar på dro en gang i døgnet. Jeg er knusk tørr under armene og meget lykkelig Bare et tips, hvis noen andre vil prøve Anonymous poster hash: c4b64...ec3 Det skal jeg prøve! :-) Takk for tips!! Anonymous poster hash: 31107...c66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå