Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #27 Skrevet 21. november 2015 Isbjörn. Ikke tatt den i bruk enda. Noen med erfaring? Anonymous poster hash: f8b5b...09e Jepp, her Isbjörn på tredje året. Aldri vært så fornøyd! Er tredjemann, så har vært igjennom diverse dresser og har alltid holdt en knapp på Reimatec+, men minstemann har hatt Wheet (tror det skrives sånn) og Vill, var veldig fornøyd med de også. Men så arvet vi en Isbjörn og den er langt over for vår del. Må også si at det er generelt mye bedre dresser nå. Da vi fikk førstemann for 16 år siden, var Reima sååååå mye bedre enn alt annet. Men forskjellene er ikke så store nå. ☺ Isbjörn sin er jo veldig dyr, men har man råd er den absolutt verdt det! 👍👍👍 Anonymous poster hash: 3d893...ab9 Bare husk at den er veldig varm, så ikke ta på for mye under. 😊 Anonymous poster hash: 3d893...ab9 Er den varmere enn Reima? Anonymous poster hash: f8b5b...09e Isbjørn er mye bedre enn reima,den er helt hærlig, men tuvær så har jeg ikke økonomi til og kjøpe den 😢 men det finnes andre som er gode bare og ha litt ekstra underJeg jobber I bhg og må tilstadighet minne de andre ansatte på at enkelte dresser er kjempesmell så de trenger man ikke mye under☺ Jeg kjøpte den nå nylig med 30% rabatt. Så kostet 1500.Pleier ha tynt ullundertøy, tynn ullbukse og jakke, og dress oppå der. Regner med det er greit under den og. Anonymous poster hash: f8b5b...09e Jeg var også veldig heldig og fikk kjøpt en til 50% på Barnas Hus for en ukes tid siden. Noen få grønne som hang på ett stativ, én i størrelsen til minstemann, resten var bittesmå. Noen ganger kan man ha flaks. 👍👍 Her har han ikke hatt noe annet enn tynt ullundertøy under, bortsett fra da vi var på fjellet i rundt -20, da hadde han ett strikkasett under og vi var ute i 6-8 timer hver dag. Ikke noe problem. ☺ (Bor på Østlandet.) Så ja, den er mye varmere enn Reima og puster kjempe bra, så ungen holder seg tørr og varm selv etter en aktiv runde og så stillesitting. Eneste dressen som har holdt tett etter lange bad i slapsevann og da var minsten den tredje som brukte dressen! 👍👍 Anonymous poster hash: 3d893...ab9
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #28 Skrevet 21. november 2015 Jeg er egentlig storfan av ReimaTec dressene. Jobber i barnehage og har sett mye rart av dresser i årenes løp. Sverger til Reima. Men i år har jeg kjøpt Molo til begge mine. Så får vi se om jeg blir like fornøyd med de. Funksjonalitet, vanntetthet og design går jeg etter når jeg kjøper dress. Design såklart tilslutt. :-) Anonymous poster hash: 614b6...fd7
Miss Chocolate Skrevet 21. november 2015 #29 Skrevet 21. november 2015 Isbjørn. Veldig fornøyd så langt! 👍🏻
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #30 Skrevet 21. november 2015 Isbjörn. Har hatt DIdriksons (ikke fornøyd) og Reima (passe fornøyd) tidligere. Anonymous poster hash: cb494...be9
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #31 Skrevet 21. november 2015 Polarn og pyret. Veldig fornøyd Anonymous poster hash: ed1a1...826
*flux* Skrevet 21. november 2015 #32 Skrevet 21. november 2015 Isbjørn til 4 åringen og reima til babyen. Kommer ikke til å kjøpe fler reimadresser etter at høstdressen rakna to ganger på to dresser. Så langt fornøyd med isbjørn.
Iselilja Skrevet 21. november 2015 #33 Skrevet 21. november 2015 Fem barn, og etter at vi kjøpte den første Isbjörndressen for fem år siden er vi hekta. Har prøvd mange typer, men denne slår alt. Super passform, varm, god og slitesterk.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #34 Skrevet 21. november 2015 Isbjörn. Ikke tatt den i bruk enda. Noen med erfaring? Anonymous poster hash: f8b5b...09e Jepp, her Isbjörn på tredje året. Aldri vært så fornøyd! Er tredjemann, så har vært igjennom diverse dresser og har alltid holdt en knapp på Reimatec+, men minstemann har hatt Wheet (tror det skrives sånn) og Vill, var veldig fornøyd med de også. Men så arvet vi en Isbjörn og den er langt over for vår del. Må også si at det er generelt mye bedre dresser nå. Da vi fikk førstemann for 16 år siden, var Reima sååååå mye bedre enn alt annet. Men forskjellene er ikke så store nå. ☺ Isbjörn sin er jo veldig dyr, men har man råd er den absolutt verdt det! 👍👍👍 Anonymous poster hash: 3d893...ab9 Bare husk at den er veldig varm, så ikke ta på for mye under. 😊 Anonymous poster hash: 3d893...ab9 Er den varmere enn Reima? Anonymous poster hash: f8b5b...09e Isbjørn er mye bedre enn reima,den er helt hærlig, men tuvær så har jeg ikke økonomi til og kjøpe den 😢 men det finnes andre som er gode bare og ha litt ekstra underJeg jobber I bhg og må tilstadighet minne de andre ansatte på at enkelte dresser er kjempesmell så de trenger man ikke mye under☺ Jeg kjøpte den nå nylig med 30% rabatt. Så kostet 1500.Pleier ha tynt ullundertøy, tynn ullbukse og jakke, og dress oppå der. Regner med det er greit under den og. Anonymous poster hash: f8b5b...09e Jeg var også veldig heldig og fikk kjøpt en til 50% på Barnas Hus for en ukes tid siden. Noen få grønne som hang på ett stativ, én i størrelsen til minstemann, resten var bittesmå. Noen ganger kan man ha flaks. 👍👍 Her har han ikke hatt noe annet enn tynt ullundertøy under, bortsett fra da vi var på fjellet i rundt -20, da hadde han ett strikkasett under og vi var ute i 6-8 timer hver dag. Ikke noe problem. ☺ (Bor på Østlandet.) Så ja, den er mye varmere enn Reima og puster kjempe bra, så ungen holder seg tørr og varm selv etter en aktiv runde og så stillesitting. Eneste dressen som har holdt tett etter lange bad i slapsevann og da var minsten den tredje som brukte dressen! 👍👍 Anonymous poster hash: 3d893...ab9 Dvs at i Oslo i 6-7 minus holder det med tynt ull under bare? Anonymous poster hash: f8b5b...09e
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #35 Skrevet 21. november 2015 Hvor får man kjøpt disse Isbjørndressene da? Og har de så store str som 14 år eller ca 164? Anonymous poster hash: 80cfe...170
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #36 Skrevet 21. november 2015 Jeg bestilte på familiebutikken.no Vet ikke hvor høyt de går i str. Anonymous poster hash: f8b5b...09e
Jakkie Skrevet 21. november 2015 #37 Skrevet 21. november 2015 Kattnakken til min på 10 månder, den er egentli størrelse til ein 1 åring meine eg å huska men min e så stor at han bruke den og holder seg varm lenge Kjempe fornøyd og anbefaler den
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #38 Skrevet 21. november 2015 Begge mine har isbjørn. Jeg er super fornøyd! Mine små frysepinner er aldri kalde i barnehagen mer. Anbefales virkelig! Anonymous poster hash: 428e6...252
februarprins2013 Skrevet 21. november 2015 #39 Skrevet 21. november 2015 min har 2 billige helt greie, kjøpe de på lekmer, de er varme og gode . Reima og Didrikson er jeg veldig fornøyd med
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 21. november 2015 #40 Skrevet 21. november 2015 Har alltid kjøpt reimatec til mine barn, veldig fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #41 Skrevet 21. november 2015 Har hatt molo til eldste. Veldig fornøyd. Har hm til mellomste, fornøyd med denne og. Nå må vi kjøpe ny til eldste, og av en eller annen grunn blir jeg litt trassen når det kommer til reima. Jeg syns de virker klumpete og stive, og har ikke lyst på dem. Men fadern å vanskelig det skal være å finne noe annet da! Reima, reima, reima overalt. Lurer på om jeg skal gå for den på coop obs, friends tror jeg den heter. Eller noe på ellos. Anonymous poster hash: bee57...d85
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #42 Skrevet 21. november 2015 Eldste har todelt sett fra Polarn i år, bare fått testet jakka, men hatt de før og vet de er gode. Han vil gjerne ha heldress og men det er ikke lett å få tak i størrelser over 10 år. Minste har 3 dresser (noen arvet av storebror) En ticket, en Miniature Tec og en Isbjørn dress./Veldig fornøyd med alle. Men dere som vurderer Isbjørn, IKKE kjøp Backflip settet (det todelte) Det har ekstremt dårlig slitestyrke. Min eldste hadde det i fjor, han har aldri laget hull i noe utetøy men denne ble full av hull etter få gangers bruk, stoffet er kjempetynt, fikk heldigvis pengene igjen. Kjøp heller den svarte buksa med jakke til. Anonymous poster hash: f7aa9...00c
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #43 Skrevet 21. november 2015 1,5 år, stormberg. 4,5 didrikson. Brukte reimatec frem til str 98 på han. Ikke like fornøyd med den som de han hadde da han var mindre, så da byttet vi. Anonymous poster hash: ec745...8ca
Jenny251210 Skrevet 21. november 2015 #44 Skrevet 21. november 2015 Polarn O Pyret. Alltid fornøyd med PoP!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #45 Skrevet 22. november 2015 Isbjörn. Ikke tatt den i bruk enda. Noen med erfaring? Anonymous poster hash: f8b5b...09e Jepp, her Isbjörn på tredje året. Aldri vært så fornøyd! Er tredjemann, så har vært igjennom diverse dresser og har alltid holdt en knapp på Reimatec+, men minstemann har hatt Wheet (tror det skrives sånn) og Vill, var veldig fornøyd med de også. Men så arvet vi en Isbjörn og den er langt over for vår del. Må også si at det er generelt mye bedre dresser nå. Da vi fikk førstemann for 16 år siden, var Reima sååååå mye bedre enn alt annet. Men forskjellene er ikke så store nå. ☺ Isbjörn sin er jo veldig dyr, men har man råd er den absolutt verdt det! 👍👍👍 Anonymous poster hash: 3d893...ab9 Bare husk at den er veldig varm, så ikke ta på for mye under. 😊 Anonymous poster hash: 3d893...ab9 Er den varmere enn Reima? Anonymous poster hash: f8b5b...09e Isbjørn er mye bedre enn reima,den er helt hærlig, men tuvær så har jeg ikke økonomi til og kjøpe den 😢 men det finnes andre som er gode bare og ha litt ekstra underJeg jobber I bhg og må tilstadighet minne de andre ansatte på at enkelte dresser er kjempesmell så de trenger man ikke mye under☺ Jeg kjøpte den nå nylig med 30% rabatt. Så kostet 1500.Pleier ha tynt ullundertøy, tynn ullbukse og jakke, og dress oppå der. Regner med det er greit under den og. Anonymous poster hash: f8b5b...09e Jeg var også veldig heldig og fikk kjøpt en til 50% på Barnas Hus for en ukes tid siden. Noen få grønne som hang på ett stativ, én i størrelsen til minstemann, resten var bittesmå. Noen ganger kan man ha flaks. 👍👍 Her har han ikke hatt noe annet enn tynt ullundertøy under, bortsett fra da vi var på fjellet i rundt -20, da hadde han ett strikkasett under og vi var ute i 6-8 timer hver dag. Ikke noe problem. ☺ (Bor på Østlandet.) Så ja, den er mye varmere enn Reima og puster kjempe bra, så ungen holder seg tørr og varm selv etter en aktiv runde og så stillesitting. Eneste dressen som har holdt tett etter lange bad i slapsevann og da var minsten den tredje som brukte dressen! 👍👍 Anonymous poster hash: 3d893...ab9 Dvs at i Oslo i 6-7 minus holder det med tynt ull under bare? Anonymous poster hash: f8b5b...09e Hehe, kan jo ikke garantere det, for det kommer jo an på ungen også. Men akkurat nå er det -6,7° her og minstemann har vært ute siden kl.09.30, han har tynt ullundertøy, strikkasokker, Troll hette-lue og Troll votter og Sorell støvler. Nå er kl. 15.40 og gutten er fortsatt god og varm. 👍👍 Anonymous poster hash: 3d893...ab9
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #46 Skrevet 22. november 2015 ReimaTec,langt fra fornøyd,og en Troll thinsulate,beste dress noensinne. Anonymous poster hash: 18ba5...051
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #47 Skrevet 22. november 2015 Isbjørn of Sweeden ( kjempefornøyd med den ) hadde Molo i fjor, den hadde elendig kvalitet . Har også hatt et par Reima Tec og har vært fornøyd med dem Anonymous poster hash: 61f00...112
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå