Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #1 Skrevet 21. november 2015 å bruke hashtags / # inne i blogg innlegg på blogg.no. Jeg er selv blogger og synes ikke noe om det, føler at dette blir å "hore" ut bloggen bare for å få clicks og folk gjør det kun for å få lesere. Vil jo gjerne ha flere lesere selv men føler at det blir feil måte å få det på ved å holde på med hashtags og bruker heller bloggshouts noen ganger. Hva synes dere? Anonymous poster hash: acfd4...758
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #2 Skrevet 21. november 2015 å bruke hashtags / # inne i blogg innlegg på blogg.no. Jeg er selv blogger og synes ikke noe om det, føler at dette blir å "hore" ut bloggen bare for å få clicks og folk gjør det kun for å få lesere. Vil jo gjerne ha flere lesere selv men føler at det blir feil måte å få det på ved å holde på med hashtags og bruker heller bloggshouts noen ganger. Hva synes dere? Anonymous poster hash: acfd4...758 Ja det er jo veldig horete å få flere lesere. Jeg liker best at ingen leser bloggen min, så jeg får ha den for meg selv. Jeg skriver da ikke blogg for at andre skal lese den!Når jeg tenker meg om.... hm... jeg skriver vist ikke blogg😱 Bra, for hore vil jeg ikke være! Anonymous poster hash: c31d9...e35
TPK Skrevet 21. november 2015 #3 Skrevet 21. november 2015 Det har jeg virkelig ingen mening om! Leser ikke blogger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå