Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #1 Skrevet 21. november 2015 Jeg skal snart prøve det, og er kjempe spent. Jeg ønsker egentlig ikke å høre om folk som ikke har prøvd tror på det eller ikke. Ønsker heller å høre om erfaringene til dere som har prøvd/kjenner noen som har prøvd. Anonymous poster hash: c8d05...3e0
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #2 Skrevet 21. november 2015 Jeg har prøvd det en gang. Har en kamerat som er psykiater, og han prøvde det på meg. Han avsluttet det ganske kjapt vissnok. Han følte at han mistet kontrollen og det kom mye opp. Etter det har jeg gått til psykolog, for å bearbeide ting som kom opp etter det. Altså ikke pga han gjorde feil, men av det jeg sa. Anonymous poster hash: a8098...0de
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #3 Skrevet 21. november 2015 Oi... Jeg skal vistnok I en litt mildere hypnose, jeg kommer til å være bevist over situasjonen hele tiden. Jeg kan avslutte det når jeg vil. Poenget er bare å komme ordentlig I kontakt med underbevisstheten, så jeg kan få orden på en del ting I det skrudde hodet mitt 😉 Hi Anonymous poster hash: c8d05...3e0
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #4 Skrevet 21. november 2015 Jeg som har skrevet til deg før. Dette skjedde rett etter at han fikk utdanning i dette. Ja, jeg skrev under en erklæring på at dette gjorde jeg på egen risiko. Han ville prøve, og jeg sa meg frivillig. Nå er dette fem år siden, og han har mer kontroll på hva han gjør. Han bruker dette i arbeidet sitt med gode resultater. Anonymous poster hash: a8098...0de
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #5 Skrevet 21. november 2015 Dytter. Anonymous poster hash: c8d05...3e0
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #6 Skrevet 21. november 2015 Prøvde for ca 10 år siden på grunn av sterk insektsfobi. Følte ikke noen umiddelbar effekt, men jeg ble gradvis bedre. Veldig greit å ikke få angst hver gang jeg ser en edderkopp. Liker de fortsatt ikke, men er ikke hysterisk redd lenger. Sikkert ikke samme problemstilling, men hypnose hjalp meg i alle fall Anonymous poster hash: 88f52...14d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå