Gå til innhold

Be gubben skekke stinga

Anbefalte innlegg

Skrevet

..etter fødsel.. Dårlig gjort? Tør ikke se selv :P for en uke sida klødde de skikkelig... 2 uker siden fødsel

Anonymous poster hash: da6df...246

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekke

Skrevet

Hva er det han skal sjekke da?

Anonymous poster hash: ff276...780

Skrevet

Nja, hva tenker du han skal se etter? Etter den første uka vil det gjerne klø en del, og de vil begynne å løsne litt etter litt. 

Skrevet

Hva er det han skal sjekke da?

At alt ser OK ut. Ikke noe rødt eller merkelig

Skrevet

Nja, hva tenker du han skal se etter? Etter den første uka vil det gjerne klø en del, og de vil begynne å løsne litt etter litt.

Om det ser normalt ut. Det er sting som løser seg opp selv etter 1-2 uker, sa jordmor, så burde vel være vekk. Men lurer på om det ser normalt ut. Når jeg vasker meg, kjennes jeg hoven ut. Men det er mer "hele greia", ikke der stingene er

Hmmmm

Skrevet

Om det ser normalt ut. Det er sting som løser seg opp selv etter 1-2 uker, sa jordmor, så burde vel være vekk. Men lurer på om det ser normalt ut. Når jeg vasker meg, kjennes jeg hoven ut. Men det er mer "hele greia", ikke der stingene er

Hmmmm

Men vet gubben din hvordan et normalt underliv med sting ser ut etter 14 dager? Det er normalt at det er hovent og ikke ser normalt ut, og at det gjerne kan være rester etter sting opptil 4 uker.

Skrevet

Min mann sjekka meg og syntes det så fint ut... Det var det i grunn ikke... Stingene strammet for blodtilførselen og jeg fikk litt problemer med tilhelingen.

Skrevet

Du kan helt sikkert ta en tur på sykehuset og få noen der til å sjekke de? De har sikkert litt mer peiling på hvordan det skal se ut hvis det ser bra ut også.

Anonymous poster hash: 7b3f9...a6f

Skrevet

Fastlegen sjekker nok det, men at ikke problemet at mannen tar en titt men han vet nok ikke hvordan det skal se ut heller

Anonymous poster hash: bc1ac...701

Skrevet

Hvis det er noe han er komfortabel med å gjøre, så for all del. 

Anonymous poster hash: 39ae5...4ad
Skrevet

Hvis det er noe han er komfortabel med å gjøre, så for all del.

Anonymous poster hash: 39ae5...4ad

Haha! Men å se ungen komme ut er helt uproblematisk? Mannen min hadde ikke hatt noe problem med å sjekke det, men han hadde ikke visst hva han så etter!

Anonymous poster hash: 3dd4e...a35

Skrevet

Mannen min måtte gjøre det. 2-3 uker etter fødsel og det var enda hovent og vondt.

Han tok tak i et sting da han syntes det så løst ut og hele greia kom ut med betennelse. Legevakta neste..

Var alvorlig betent i alle sting, fikk sprøyte nedi der.

Forsto da hvorfor jeg hadde hatt feber og stort ubehag i å sitte(andregangsmødrene lo av meg på sykehuset, mobbing..).

Krevde til og med sjekk på sykehuset før jeg dro hjem og jordmor avfeide det med at jeg var pysete.

Jadda :D

Anonymous poster hash: cca81...c63

Skrevet

Er det bare noen få sting ville jeg latt mannen sjekke. Er det snakk om større operasjoner er det kanskje greit noen som vet hva de skal se etter sjekker?

Sånn blyghetsmessig er vel "alt tapt" etter en fødsel uansett? :P

Anonymous poster hash: 5be0a...a3a
Skrevet

Det ville jeg unngått hvis han ikke er helsepersonell og vet hvordan det er normalt å se ut der nede etter en fødsel. Ta heller et speil og sjekk litt selv, og så ta kontakt med lege/jordmor hvis du er usikker.

Anonymous poster hash: 0c4f9...3f6

Skrevet

Er det bare noen få sting ville jeg latt mannen sjekke. Er det snakk om større operasjoner er det kanskje greit noen som vet hva de skal se etter sjekker?

Sånn blyghetsmessig er vel "alt tapt" etter en fødsel uansett? :P

Anonymous poster hash: 5be0a...a3a

Rift grad 1/2 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...