Gå til innhold

Dere som jobber i barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når en ungdomsskole elev har praksisuke i barnehagen, hva skal til før ungdommen får beskjed om å gå og ikke komme tilbake før uka et omme?

Anonymous poster hash: d5382...23d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres spesielt ut, men må vel være ting som ufin språkbruk, erting av småbarn, generell utrivelig oppførsel, nasking, eller nesa ned i en mobil hele tida? Husker vi hadde en som insisterte på å gå i shorts, det var snø ute og barna måtte ha på vinterdress. Fikk beskjed om å kle seg i passende klær for anledningen, men tok det ikke inn, han måtte vi sende hjem, han hadde jo fått frostskader til slutt... Så jeg vet ikke? Frekke opsternasige ungdommer blir kanskje sendt hjem?

Anonymous poster hash: 7338b...9d8

Skrevet

Enn tar kontakt med læreren først så får de ta tak i evt problemet

Skrevet

Hva hadde barnet ditt gjort siden det ble sendt hjem?

Skrevet

Hva hadde barnet ditt gjort siden det ble sendt hjem?

Det lurer jeg og på

Anonymous poster hash: d0e81...756

Skrevet

Jeg har sendt hjem en praksiselev en gang fordi hun sov på et av lekerommene. Sa hun kunne komme tilbake uthvilt i morgen.

Anonymous poster hash: fc444...18d

Skrevet

Vi vet ikke sikkert hva som er gjort. Mor mener tenåringen selv skal si, men tenåring gjør utrykk for å ikke forstå hva som er skjedd. Torsdag formiddag fikk tenåringen beskjed om å dra hjem og ikke komme tilbake mer. Mor ble ringt av barnehagen. Eneste mor sier er at tenåringen ble sendt hjem grunnet noe som var totalt uakseptabelt i en barnehage, hva det uakseptable var vil ho ikke si.

Dette er mitt stebarn og både jeg og far ønsker finne ut hva som har skjedd da jeg skaffa praksisplassen i fellesbarnets barnehage og vi må forholde oss til barnehagen fremover. Noe far føler er ubehagelig når han ikke vet hva som har skjedd.

Skrevet

Vi vet ikke sikkert hva som er gjort. Mor mener tenåringen selv skal si, men tenåring gjør utrykk for å ikke forstå hva som er skjedd. Torsdag formiddag fikk tenåringen beskjed om å dra hjem og ikke komme tilbake mer. Mor ble ringt av barnehagen. Eneste mor sier er at tenåringen ble sendt hjem grunnet noe som var totalt uakseptabelt i en barnehage, hva det uakseptable var vil ho ikke si.

Dette er mitt stebarn og både jeg og far ønsker finne ut hva som har skjedd da jeg skaffa praksisplassen i fellesbarnets barnehage og vi må forholde oss til barnehagen fremover. Noe far føler er ubehagelig når han ikke vet hva som har skjedd.

Få far til å høre med den jævla bhg da. Faen så vanskelig du skal gjøre ting!

Anonymous poster hash: 5bb3c...521

Skrevet

Og ditt problem er at????

Hvis jeg vil spør her inne for å se hva som kan utløse en sånn reaksjon så gjør jeg det. Og slapp helt av, vi får det rette svaret på det når helgen er over.

Så anbefaler deg å puste rolig og telle til ti, er ikke sunt å hisse seg så opp over uskyldigheter på nett.

Skrevet

Jeg er ped leder og har sendt hjem en praksiselev en gang. Arbeidsuke fra ungdomsskolen, så samme som her. Grunnen til det var at han la seg ned for å sove gjentatte ganger og snakket stygt og bannet til barna. Første dag ga jeg han en advarsel, men når atferden var den samme dagen etter, sendte jeg han hjem.

Anonymous poster hash: bd809...1e1

Skrevet

Og ditt problem er at????

Hvis jeg vil spør her inne for å se hva som kan utløse en sånn reaksjon så gjør jeg det. Og slapp helt av, vi får det rette svaret på det når helgen er over.

Så anbefaler deg å puste rolig og telle til ti, er ikke sunt å hisse seg så opp over uskyldigheter på nett.

Det er jo helt umulig å si hva som kan være grunnen. Men at det er noe graverende som har skjedd er det vel ikke tvil om, hvis ikke så hadde vel mor fortalt det

Anonymous poster hash: d0e81...756

Skrevet

Har dere funnet ut hva som skjedde?

(Ja, jeg er nysgjerrig).

Anonymous poster hash: abeb0...878

Skrevet

Det kan være mange grunner. Ring og hør.

Anonymous poster hash: 087e0...468

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...