Gå til innhold

AAP og OS, skatt i desember


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får to utbealinger aap i desember. Er begge skattefrie, eller den ene utbetalingen? 

 

Hvordan er det med overgangsstønaden, er den skattefri i desember?

 

Takker så mye for svar. :-)



Anonymous poster hash: e1762...d98
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ene aap er skattefri og os blir trekt som vanlig mener jeg å huske , men ikke sikker.

 

Anonymous poster hash: fd7de...0a6

Skrevet

dytt



Anonymous poster hash: e1762...d98
Skrevet

Det står på nav.no

Ene aap er skattefri. Husker ikke hvordan det var med os, men det stod noe om gammel og ny os.

 

Anonymous poster hash: 933d5...d9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...