Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #1 Skrevet 20. november 2015 Får to utbealinger aap i desember. Er begge skattefrie, eller den ene utbetalingen? Hvordan er det med overgangsstønaden, er den skattefri i desember? Takker så mye for svar. :-) Anonymous poster hash: e1762...d98
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #2 Skrevet 20. november 2015 Tror ene aap er skattefri og os blir trekt som vanlig mener jeg å huske , men ikke sikker. Anonymous poster hash: fd7de...0a6
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #3 Skrevet 21. november 2015 dytt Anonymous poster hash: e1762...d98
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #4 Skrevet 21. november 2015 Det står på nav.no Ene aap er skattefri. Husker ikke hvordan det var med os, men det stod noe om gammel og ny os. Anonymous poster hash: 933d5...d9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå