Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #1 Skrevet 20. november 2015 Det irriterer meg sånn med min samboer. Han må ha alkohol for å kose seg i helgen. Drikker alt fra 3-8 øl fredag eller lørdag, noen ganger begge. Blir noen ganger synlig beruset. Veldig gøy å sitte edru ved siden av. Andre som har menn som drikker litt alkohol hver helg? Hva synes dere om dette? Anonymous poster hash: a68bb...120
TPK Skrevet 20. november 2015 #2 Skrevet 20. november 2015 Jeg liker å drikke litt selv hver helg (når jeg ikke er gravid), det trenger ikke nødvendigvis være et problem.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #3 Skrevet 20. november 2015 Jeg drikker også øl i helgene. Kos syns vi Anonymous poster hash: 4ce3e...96b
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #4 Skrevet 20. november 2015 Ta deg noen øl du og slapp litt av. Nå er jeg gravid, eller drikker jeg meg noen øl eller glass med cava hver fredag og lørdag. Anonymous poster hash: 4f135...558
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #5 Skrevet 20. november 2015 Her tar vi oss noen øl eller vin i helgene. Er bare kos og aldri fyll og tull. Barna er stort sett i seng innen kl 21 og da har vi så vidt luktet på korken og ingen tar skade. Vi er friske og raske kl 07 neste morgen Anonymous poster hash: 4f6ef...2c0
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #6 Skrevet 20. november 2015 Jeg synes ikke det er greit, barn i hus eller ei. Er vokst opp med en alkoholisert far. Anonymous poster hash: 68bc6...267
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #7 Skrevet 21. november 2015 Kan skjønne at det ikke er gøy om han blir full hver helg om du er edru. Selv synes jeg det er herlig å koble av etter en stressende uke med et glass rødvin eller en øl. Drikker meg ikke full, noen ganger blir det et glass eller to, andre ganger en hel flaske vin. Dette fordelt over mange timer. Det synes jeg er helt uproblematisk. Sammenligner det omtrent med at for noen er det ikke fredag før de har yndlingschipsen og 1,5 liter cola eller en sjokoladeplate etc. Men alt med måte og om han har et alkoholproblem blir det jo annerledes, men hvis han bare trenger og koble av så hadde jeg ikke hengt meg opp idet . Anonymous poster hash: 72d31...18e
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #8 Skrevet 21. november 2015 Kan skjønne at det ikke er gøy om han blir full hver helg om du er edru. Selv synes jeg det er herlig å koble av etter en stressende uke med et glass rødvin eller en øl. Drikker meg ikke full, noen ganger blir det et glass eller to, andre ganger en hel flaske vin. Dette fordelt over mange timer. Det synes jeg er helt uproblematisk. Sammenligner det omtrent med at for noen er det ikke fredag før de har yndlingschipsen og 1,5 liter cola eller en sjokoladeplate etc. Men alt med måte og om han har et alkoholproblem blir det jo annerledes, men hvis han bare trenger og koble av så hadde jeg ikke hengt meg opp idet . Anonymous poster hash: 72d31...18e Det er nok det at det gjentar seg hver bidige helg jeg reagerer på. Men jeg ser jo jeg kanskje er litt prippen når jeg ser svarene her? Liker ikke når han blir synlig beruset, det er nok det. Jeg er ikke komfortabel med å drikke noe når han blir beruset. Jeg synes en foreldre skal være helt edru med små barn i hus. Hadde han hatt som vane og bare tatt 1-3 øl hver helg hadde det vært annerledes tror jeg, da kunne jeg tatt med noen glass(som ofte frister). Jeg holder meg edru fordi jeg er vandt med at han blir brisen, noen ganger full alene... 😞 Anonymous poster hash: a68bb...120
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #9 Skrevet 21. november 2015 Jeg hadde ikke synes det var ok om min mann gjorde det. Hadde en periode for noen år siden hvor vi drakk et par glass rødvin til maten på lørdager. Det var kos, men dabbet bare av. Nå drikker vi bare på fest, kanskje 5-7 ganger i året. Ingen av oss har noen ganger drukket alene... Det har jeg aldri skjønt meg på... Mye mer kos når vi begge tar et glass, enn om den ene skal sitte uten. Men her er vi tydeligvis ikke helt som andre virker det som... Hver sin lyst... Anonymous poster hash: a1ffa...12a
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #10 Skrevet 21. november 2015 Jeg hadde ikke synes det var ok om min mann gjorde det. Hadde en periode for noen år siden hvor vi drakk et par glass rødvin til maten på lørdager. Det var kos, men dabbet bare av. Nå drikker vi bare på fest, kanskje 5-7 ganger i året. Ingen av oss har noen ganger drukket alene... Det har jeg aldri skjønt meg på... Mye mer kos når vi begge tar et glass, enn om den ene skal sitte uten. Men her er vi tydeligvis ikke helt som andre virker det som... Hver sin lyst... Anonymous poster hash: a1ffa...12a Sånn dere har det høres helt perfekt ut 😃 Anonymous poster hash: a68bb...120
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #11 Skrevet 21. november 2015 Jeg er avholds og bryr meg ikke så mye hva andre gjør, mannen min drikker 1-2 øl i løpet av en helg. Liker han smaken er det helt greit for min del, men jeg hadde IKKE likt at han blir full. Nå trenger min en god del mer enn 6 øl å bli ordentlig full da. Anonymous poster hash: b3339...036
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #12 Skrevet 21. november 2015 Vi tar oss ofte et glass vin eller to i helgene, men hvis mannen min hadde blitt full tror jeg at jeg hadde følt at jeg måttet holde meg helt edru. Jeg reagerer nok mer på at han drikker seg full ofte i helga enn at han ønsker å ta seg et glass eller to sammen med deg. Anonymous poster hash: 7afe1...3e5
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #13 Skrevet 21. november 2015 Ta deg noen øl du og slapp litt av. Nå er jeg gravid, eller drikker jeg meg noen øl eller glass med cava hver fredag og lørdag. Anonymous poster hash: 4f135...558 Leste vena cava Anonymous poster hash: dd4d5...f79
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #14 Skrevet 21. november 2015 Vi tar oss ofte et glass vin eller to i helgene, men hvis mannen min hadde blitt full tror jeg at jeg hadde følt at jeg måttet holde meg helt edru. Jeg reagerer nok mer på at han drikker seg full ofte i helga enn at han ønsker å ta seg et glass eller to sammen med deg. Anonymous poster hash: 7afe1...3e5 Hadde ikke brydd meg om han ville ta 1-2 øl med meg. Det hadde jeg synes var koselig. Men han drikker såpass mye at jeg føler jeg må være edru. Anonymous poster hash: a68bb...120
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #15 Skrevet 21. november 2015 Jeg liker ikke å være full eller brisen med barna i hus, og hadde ikke likt å være sammen med en brisen mann hver helg! 1-2 øl, helt greit, men ikke mer! Anonymous poster hash: 2ee5f...d38
Guttaboys Skrevet 21. november 2015 #16 Skrevet 21. november 2015 Mannen tar som regel noen få pils fredag kveld. 2-5 stk. vil jeg tro. Selv kan jeg ta 2-3 glass vin hvis jeg føler for det. Men jeg er mer glad i en fest eller bytur, så mitt alkoholinntak er hovedsakelig der.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #17 Skrevet 21. november 2015 Dere som drikker litt begge to. Blir dere brisne? Hvor gamle er barna deres? Anonymous poster hash: a68bb...120
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå