Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #1 Skrevet 20. november 2015 Hva syns dere ? Anonymous poster hash: abf7e...5ef
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #2 Skrevet 20. november 2015 Det samme jeg alltid tenker, at hun innimellom virker umoden og ureflektert. Hun gjør ting hun vet hun kommer til å få pes for, men blir tydeligvis veldig lei seg når folk påpeker det. Hun lever av å eksponere ungene sine, og hvordan hun kan forsvare det slik hun gjør forstår jeg ikke... Hun er ung, og det skinner veldig igjennom ofte. Er en ung mamma selv, fikk første som 19-åring, og jeg blir trist når unge mammaer forbindes med henne. For de fleste av oss tar ikke de valgene hun har tatt i livet. Hun virker ganske ustabil... Men hun blir nok voksen snart, og når sant skal sies finnes det jo eldre damer enn henne som er minst like umodne, så alt er ikke svart/hvitt. Anonymous poster hash: 47bf7...2a7
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #3 Skrevet 20. november 2015 Det samme jeg alltid tenker, at hun innimellom virker umoden og ureflektert. Hun gjør ting hun vet hun kommer til å få pes for, men blir tydeligvis veldig lei seg når folk påpeker det. Hun lever av å eksponere ungene sine, og hvordan hun kan forsvare det slik hun gjør forstår jeg ikke... Hun er ung, og det skinner veldig igjennom ofte. Er en ung mamma selv, fikk første som 19-åring, og jeg blir trist når unge mammaer forbindes med henne. For de fleste av oss tar ikke de valgene hun har tatt i livet. Hun virker ganske ustabil... Men hun blir nok voksen snart, og når sant skal sies finnes det jo eldre damer enn henne som er minst like umodne, så alt er ikke svart/hvitt. Anonymous poster hash: 47bf7...2a7 Signerer! Anonymous poster hash: e153b...639
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #4 Skrevet 20. november 2015 Hu har også slettet de negative kommentarene som kom inn. Hu tåler virkelig ikke kritkk. Hi Anonymous poster hash: abf7e...5ef
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #5 Skrevet 20. november 2015 Er det ikke aldersgrense på 13 år for instagramkonto? Anonymous poster hash: 28933...008
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #6 Skrevet 20. november 2015 Hun selger datteren sin på nett for klikk, likes og cash. Tragisk:( Anonymous poster hash: 521b9...af3
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #7 Skrevet 20. november 2015 Er det ikke aldersgrense på 13 år for instagramkonto? Anonymous poster hash: 28933...008 Jo det er det.Hi Anonymous poster hash: abf7e...5ef
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #8 Skrevet 20. november 2015 Er det ikke aldersgrense på 13 år for instagramkonto? Anonymous poster hash: 28933...008 Jo det er det.Hi Anonymous poster hash: abf7e...5ef Det sier seg selv at en 4åring har ingenting å gjøre med en instagramkonto. Anonymous poster hash: 28933...008
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #9 Skrevet 20. november 2015 Er det ikke aldersgrense på 13 år for instagramkonto? Anonymous poster hash: 28933...008 Jo det er det.HiAnonymous poster hash: abf7e...5ef Det sier seg selv at en 4åring har ingenting å gjøre med en instagramkonto. Anonymous poster hash: 28933...008 Enig. Var bare anna som skulle styre siden og poste bilder og sånn. Ikke datteren (selvfølgelig). Men det blir uansett helt feil. Hi Anonymous poster hash: abf7e...5ef
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #10 Skrevet 20. november 2015 Er det ikke aldersgrense på 13 år for instagramkonto? Anonymous poster hash: 28933...008 Jo det er det.HiAnonymous poster hash: abf7e...5ef Det sier seg selv at en 4åring har ingenting å gjøre med en instagramkonto. Anonymous poster hash: 28933...008 Enig. Var bare anna som skulle styre siden og poste bilder og sånn. Ikke datteren (selvfølgelig). Men det blir uansett helt feil.Hi Anonymous poster hash: abf7e...5ef Skjønner det, men det er i datteren sitt navn og hensikten er å melke mer penger ut av maskineriet. - helt feil. Anonymous poster hash: 28933...008
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #11 Skrevet 21. november 2015 alt man skal bry seg om. ER IKKE DERES SAK Anonymous poster hash: 47edf...5c9
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #12 Skrevet 21. november 2015 alt man skal bry seg om. ER IKKE DERES SAK Anonymous poster hash: 47edf...5c9 B.W: alle skjønner at dette er deg. Og det er søren ikke mye normalt å lage IG konto fir en 4 åring! Anonymous poster hash: 640bc...ba3
Gjest Minnieropptatt Skrevet 21. november 2015 #13 Skrevet 21. november 2015 alt man skal bry seg om. ER IKKE DERES SAK Anonymous poster hash: 47edf...5c9 Hehe, skal dama bare få holde på uten at noen er kritiske? Skal vi sitte å se på at hun driter seg ut uten å si noe? Hvem forsvarer ungene hennes? M som blir sint etter at fremmede kommer bort til henne. Som mora ofrer for å få mest mulig penger. Mora stiller ut unger og kroppen sin for å tjene penger. Oh, så stolt de ungene blir av mamman sin. Altså, i mine øyne selger hun barndommen til barna sine, ingen stopper henne og det skal vi la være å si noe om?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #14 Skrevet 21. november 2015 alt man skal bry seg om. ER IKKE DERES SAK Anonymous poster hash: 47edf...5c9 B.W: alle skjønner at dette er deg. Og det er søren ikke mye normalt å lage IG konto fir en 4 åring! Anonymous poster hash: 640bc...ba3 Haha tenkte det samme. En typisk kommentar fra henne ;-) Ellers enig i at det er fullstendig feil å "selge" barna sine på den måten. Det er alles oppgave å beskytte verdens barn Anonymous poster hash: 042f6...8d1
sug lut Skrevet 21. november 2015 #15 Skrevet 21. november 2015 Mediehore som pimper ut ungen? Lekkert.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2015 #16 Skrevet 21. november 2015 Det beste er vel å overse hele bloggen slik at hun ikke får masse sidevisninger. Er redd slike tråder som dette bare gir henne mer publisitet. Synes det er helt forferdelig at hun "selger" ungene sine på den måten. Anonymous poster hash: d3601...020
Anonym bruker Skrevet 22. november 2015 #17 Skrevet 22. november 2015 Synes det er svært kritikkverdig og utrolig smakløst. Når det er sagt synes jeg hun virker som en god mor for barna. Hun er rimelig naiv og PR-kåt men en god mor. Greit å selge sitt eget liv med barna sine men dette går for langt. Det er likevel ikke unikt å selge barna slik, desverre leves livet mer og mer gjennom sosiale medier. Kanskje jeg er litt for gammel til å kunne forstå denne overdrevne bruken av dette. Men som sagt, dette er bare idiotisk og jeg som faktisk har hatt litt respekt for henne kjenner den er helt borte nå. Har hun ingen voksen i livet sitt som hun lytter til? Når hun gjør ting som dette så tenker jeg at hun burde ha en verge. Anonymous poster hash: dd855...5df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå