Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #1 Skrevet 20. november 2015 Er vel rundt menstider nå en gang. Men oppdaget litt lyserosa blod da jeg skulle legge meg i går kveld (på papiret) trodde mensen var på vei. Var ikke det (ihvertfall ikke til nå). Har ikke hatt sex da samboer jobber på sjøen. Vært sammen I 10 år.tok celleprøve i mars/april i år. Ble konisert i 2012-og sjekka meg "ofte" etter det og alt skal være bra. Er dette normalt? Anonymous poster hash: 0d60d...c75
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #2 Skrevet 20. november 2015 Opp Anonymous poster hash: 0d60d...c75
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #3 Skrevet 20. november 2015 Hvis du venter mensen når som helst er vel ikke dette så rart ? Anonymous poster hash: ea61b...ca3
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #4 Skrevet 20. november 2015 Vet ikke,derfor jeg spør?! Har ikke opplevd dette tidligere. Har fortsatt ikke fått mensen (uregelmessig).men jeg var hos gyn i mars og april,såndet ville vel isåfall ha sett noe?celleprøve var negativ. Kan jo kanskje være sprekt blodkar,men også mye annet? Anonymous poster hash: 0d60d...c75
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #5 Skrevet 20. november 2015 Synes ikke spor av frisk blødning høres så ille ut spesielt ikke med uregelmessig mens og at du venter den snart. Kan være alt og ingenting. Ta en tur til legen om du er bekymret. Hadde vært mer engstelig om jeg blødde gammelt, levret blod Anonymous poster hash: ea61b...ca3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå