Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #1 Skrevet 20. november 2015 Barnehagen ringte i går og fortalte at gutten min hadde dunket seg og slått tannen. Han hadde blødd litt. Siden det var (den udugelige) faren som skulle hente, sendte jeg ham beskjed om dette. Jeg hørte ikke mer og regnet dermed med at alt var fint. Da jeg hentet i dag sier gutten at han har vondt, og jeg ser at tannen har flyttet seg mange mm. Melketann, treåring. Bør vi oppsøke tannlegevakt i dag? Eller vente til ordinær tannsjekk som er om et par uker? Noen som vet? Anonymous poster hash: ce900...391
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #2 Skrevet 20. november 2015 Hadde dratt på tannlegevakta for å få tatt røntgen med tanke på tanna under og for dokumentere med tanke på forsikring dersom tannen under skal vise seg å være skadet eller barnet får andre plager på sikt som følge av fallet. Anonymous poster hash: 1bc00...2ee
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #3 Skrevet 20. november 2015 Det er det jeg også tenker, men han har time til treårssjekken om to uker, det kan ikke tas opp da? Anonymous poster hash: ce900...391
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #4 Skrevet 20. november 2015 Det er det jeg også tenker, men han har time til treårssjekken om to uker, det kan ikke tas opp da? Anonymous poster hash: ce900...391 Du kan selvsagt det, men med tanke på dokumentasjon for forsikring så vil det nok være for sent Anonymous poster hash: 1bc00...2ee
førskolelæreren Skrevet 20. november 2015 #5 Skrevet 20. november 2015 Du må gå til tannlegen med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå