Gå til innhold

Lunderåsen barnehage i Sørum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det er både feigt og urettferdig å skrive nedlatende og i mine øyner uriktig, om Lunderåsen barnehage. Det som har blitt skrevet er synlig for mange som googler barnehagen vår og derfor er det viktig for meg å dementere det som tidligere er skrevet. Man skal huske på at noen voksne havner i konflikt med barnehage og skole hvor en de er. Dette har ofte sammenheng med at barnehage eller skole har satt krav til foreldre eller kommet med veiledende råd som har blitt tatt ille opp. Det er ikke alltid foreldrene som har rett, det finnes mange krevende foreldre med urimelige krav og utfordringer i hverdagen. Jeg skal ikke si mer om den personen som tidligere har skrevet så kritisk om barnehagen, men det er lov å tenke selv om hvorfor noen på en så ondskapsfull måte ønsker å ødelegge ryktet til den flotte barnehagen vår. Jeg vil ellers ta avstand fra nettroll og mennesker og bruker tiden sin på å ødelegge for andre.

Vi bor selv på Lunderåsen og har hatt barna våre i Lunderåsen barnehage siden 2012. Det er en flott barnehage, som stadig oppdaterer og bedrer seg. Alle barnehager må stadig strekke seg mot dette, det er utfordrende, og de ansatte skal ha all honør for å jobbe med å oppfylle alle krav vi foreldre stiller.

Alle grupper har pedagogisk leder med utdannelse som barnehagelærer. De ansatte har lang erfaring og har jobbet her lenge, mange av dem bor også selv på Lunderåsen eller i nærområdet. Vi har til daglig nær og god kontakt med de ansatte og får tilbakemeldinger og informasjon om det vi trenger. Jeg er ofte imponert over alt de setter i gang og driver med av aktiviteter, mer enn vi egentlig kan forvente synes jeg noen ganger. De ansatte er både unge og eldre, menn og kvinner, en fin blanding synes jeg. Både sønnen og datteren vår har flotte forbilder her, de gleder seg til å komme i barnehagen og har knyttet livsvarige vennskap her. Det er Lunderåsen sin egen barnehage og barna her skal gå sammen på skole senere. Barnehagen har fulle grupper hvert år og barn står på venteliste for å få plass, en bedre omtale enn det kan man vel ikke få? De har fått god omtale fra foreldre gjennom den årlige Brukerundersøkelsen så lenge jeg kan huske. FUS har også sin egen kvalitetskontroll årlig. Leder har godt samarbeid med FAU, en hyggelig og dyktig dame.

For hva det er verdt, jeg jobber selv med barn, og vil med dette rose og skryte av den flotte gjengen i barnehagen vår. Takk for at dere tar så godt vare på barna mine hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...