Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #1 Skrevet 20. november 2015 Hva har jeg glemt: - Skrive julekort. - lage adventskalender - kjøpe julegaver - hogge juletre - julebakst - vaske hus - kjøpe inn klær til barna - lage julepynt- pynte -handle inn mat/drikke Anonymous poster hash: e5e9b...5bb
TPK Skrevet 20. november 2015 #2 Skrevet 20. november 2015 Sjekke at adventsstjerna fra i fjor virker enda. Den brant jeg meg på i fjor og måtte løpe ut 1.des. Kjøpe lilla lys hvis du bruker det
Rosepus™ Skrevet 20. november 2015 #3 Skrevet 20. november 2015 Litt på siden, men desto viktigere: Snu brannslukkingsapparatene og bytte batterier i brannvarslerene. 1 desember
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #4 Skrevet 20. november 2015 Levere julegaver (brant meg på det før. Var dårlig på å få planlagt levering av disse før julaften. Med mange barn er det mye som skjer og endel uplanlagt. Så greit å ha en liten plan. Har levert tre gaver alt, de ser jeg nemlig ikke før jul og når jeg slapp å sende kunne jeg gi litt annet enn om jeg skulle ha sendt i posten. En skal vi sende i morra. Fristen for utenlandspost utover europa er 25nov så den fikk jeg litt hastverk på. Har en til vi må ordne i helga) Anonymous poster hash: cf3c9...baf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå