Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #1 Skrevet 20. november 2015 Kan dette føre til abort? Komner ikke til å vite om jeg er blitt gravid eller ikke når julebord skal være, men er i pp. Unne meg noen glass vin? Anonymous poster hash: 8ee2c...d0e
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #2 Skrevet 20. november 2015 Drikk så mye du bare orker Anonymous poster hash: a26c2...7c0
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #3 Skrevet 20. november 2015 Hadde unnet meg en hel fest jeg. Koslig at dere prøver, men å oppføre seg som om man var gravid bare fordi man er prøvere hadde jeg ikke gjort. Anonymous poster hash: 0efb5...ae6
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #4 Skrevet 20. november 2015 Og jo mindre man stresser med prøvingen, og lever avslappet og normalt, jo høyere sjanse er det for å bli gravid, så bare fest og kos deg og oppfør deg som gravid når du har en pos. graviditetstest i hånden Anonymous poster hash: 0efb5...ae6
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #5 Skrevet 20. november 2015 Fra eggløsning og 1 uke frem er uansett ikke egget festet seg og da går ikke alkohol over i embryo uansett Fest og kos deg Anonymous poster hash: dc5f3...663
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå