Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #1 Skrevet 20. november 2015 Er det mer eller mindre normalt? Hva kan jeg gjøre med det? Har snart ikke lyst til å ha sex. Anonymous poster hash: cff11...b04
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #2 Skrevet 20. november 2015 Er det støtsmerter du tenker på? Tror det er ganske vanlig, spesielt etter å ha født noen barn. Livmoren har vel en lei tendends til å "sige" litt nedover.... Jeg har også det, og har operert veggen mellom vagina og endetarmen ettersom den var ødelagt etter fødslene. Det gjorde at alt seig litt ned. Men det har ikke blitt så veeeeldig mye bedre. Men det er jo viktig å være opphisset før en starter akten, og prøve å unngå de stillingen som er verst..... Anonymous poster hash: 787a1...5a8
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #3 Skrevet 20. november 2015 Begynn å tøye hoftebøyermuskelen din daglig, Hi. Er den stram så tar den litt mer plass og da kan noen kjenne smerter pga. det. Det høres "for enkelt" ut, men dette har hjulpet flere, også meg selv. Google hoftebøyer (eller iliopsoas) + tøyning så finner du gode øvelser. Ellers var jeg for noen år siden hos en gynekolog som sa at altfor mange kvinner hadde smerter under samleie pga. spenninger i bekkenbunnmuskulaturen (ofte fordi den i utgangspunktet er for svak). Han testet det og brukte å gi kvinner spesifikke øvelser for det - visstnok øvelser som var litt anderledes enn vanlige øvelser for bekkenbunnmuskulatur. Jeg skal tilbake til den gynekologen til sommeren, og har tenkt å be om å få de øvelsene selv om jeg ikke trenger dem selv. Treffer innimellom noen i jobbsammenheng som sliter med samme problemet, og da er det greit å ha disse øvelsene å gi ut. Var bare tilfeldig at jeg oppdaget det med hoftebøyeren og meg selv, men har fått det bekreftet faglig senere. Jeg hadde i bestemte stillinger så vondt når mannen støtte inn at jeg spente meg og ikke greide å nyte. Jeg er veldig glad i sex, har stor sexlyst, og likevel så var min første tanke når jeg skulle ha sex at jeg håpet det ikke var så vondt i dag. Det er blitt helt borte! Hvis hoftebøyermuskelen er blitt veldig stram igjen da kan jeg kjenne litt til det, men da får jeg en god grunn til å begynne å tøye igjen En hyggelig bivirkning av å tøye bivirkningen er mindre slitenhet/ev. smerter i korsryggen Anonymous poster hash: 2ce13...5a0
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #4 Skrevet 20. november 2015 Takk for tips, håper det kan hjelpe 😊 Anonymous poster hash: cff11...b04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå