Gå til innhold

hadde du sagt opp jobben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jobbet i bedriften i 3 år. Har lite fravær, får mye skryt og kan vise til gode resultater.

Ytret for en tid tilbake siden ønske om at jeg ønsket mer utfordringer (forfremmelse med noe høyere lønn betyr det i dette firmaet, altså en helt annen spesifikk stilling der jeg får brukt min kompetanse bedre).

Jeg var på tidspunktet gravid, sjefen visste om dette. Hun sa da at jeg kunne starte i stillingen med umiddelbar virkning da de trengte flere folk. Men kontrakt og lønn måtte vi ta når jeg var tilbake fra permisjon.

Ok, for meg siden jeg var lei av arbeidsoppgavene mine, ville gjøre noe annet. Permisjonen er over og jeg var tilbake på mandag. I min gamle stilling. Fikk beskjed om at det kommer en tid for meg også (i den andre stillingen), men hun kan ikke si hvor lenge det blir til...

Har lyst til å gå hjemme en liten stund med barna, har økonomi til det (ikke naving). Vurderer å bare si opp og finne en annen jobb senere. Har 45 min reising hver vei, ønsker å korte ned på dette også.

Overreagerer jeg om.jeg sier opp???

Anonymous poster hash: 3498c...84c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg ville heller søkt om permisjon nå og søkt på nye jobber i permisjonen når jeg var klar for det

Skrevet

Her har du blitt lurt, så ja, jeg hadde sett meg om etter noe annet ganske raskt. Men ikke si opp, søk jobber mens du er i jobben du er i nå. Arbeidsmarkedet er hardt om dagen.

Anonymous poster hash: 6557d...d54
Skrevet

Ikke si opp før du har fått deg ny jobb, her har du blitt lurt og sjefen din har brutt en muntlig avtale dere imellom. Søk andre jobber og ta ting derifra. 

Anonymous poster hash: 9e657...695

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...