Gå til innhold

Dere som er interiør flinke, kan dere se hit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en slik tapet i stua, kan jeg ha mørke farger til den eller er det best med lyse farger?

Tenker da på svart Pyntepute feks.

Eller blir det helt feil?

Anonymous poster hash: f9053...6cb

post-42-0-09381300-1448015142_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har så lyst på slike pynteputer :)

Blir det feil?

Endret av Jigglewiggle
Bilder er fjernet grunnet opphavsrett, bruk heller linker.
Skrevet

Jeg for min del ville nok hatt ensfargede puter til en sånn tapet. Syns det blir litt mye mønster...

Anonymous poster hash: 05203...aea

Skrevet

Jeg for min del ville nok hatt ensfargede puter til en sånn tapet. Syns det blir litt mye mønster... Anonymous poster hash: 05203...aea

OK, så den til høyre bør gå bra?

Takk :)

Skrevet

Ingen interiørflinke her??

Skrevet

Jeg får ikke opp noen link til de putene du viser til, men sånn generelt synes jeg det passer best med litt duse farger og gjerne ikke for mye mønster til en slik tapet. Svarte interiørdetaljer har jeg aldri vært noe glad i. Kan fort bli litt "harry". Tapeten var kjempefin forresten! :)

Anonymous poster hash: 100d7...5a1

Skrevet

Jeg får ikke opp noen link til de putene du viser til, men sånn generelt synes jeg det passer best med litt duse farger og gjerne ikke for mye mønster til en slik tapet. Svarte interiørdetaljer har jeg aldri vært noe glad i. Kan fort bli litt "harry". Tapeten var kjempefin forresten! :)Anonymous poster hash: 100d7...5a1

Om det blir harry er egentlig opp til meg, er det ikke?

Spurte om svart farge går til denne tapeten og ikke om dere liker svarte puter.

Men takk for ditt råd.

Skrevet

Nei, det blir ikke feil. Begge putene går fint. Jeg syns tapeten ser hvit ut, men det er vanskleig å se. Er den hvit går det veldig bra med svarte puter. 

Anonymous poster hash: 9d294...532
Skrevet

Jeg får ikke opp noen link til de putene du viser til, men sånn generelt synes jeg det passer best med litt duse farger og gjerne ikke for mye mønster til en slik tapet. Svarte interiørdetaljer har jeg aldri vært noe glad i. Kan fort bli litt "harry". Tapeten var kjempefin forresten! :)Anonymous poster hash: 100d7...5a1

Om det blir harry er egentlig opp til meg, er det ikke?

Spurte om svart farge går til denne tapeten og ikke om dere liker svarte puter.

Men takk for ditt råd.

Du spurte om råd om interiør, og jeg svarte etter hva som blir sett på som "normalen" og stilrent. Synes dessverre ingen av de putene passer til tapeten.

Anonymous poster hash: 100d7...5a1

Skrevet

Har en slik tapet i stua, kan jeg ha mørke farger til den eller er det best med lyse farger?

Tenker da på svart Pyntepute feks.

Eller blir det helt feil?

De putene var veldig fine og jeg synes de brekker opp den sukkersøte stilen litt. Kjøp de!

Anonymous poster hash: a8686...25f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...