Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #1 Skrevet 20. november 2015 Vi har bestilt og planlagt tur til Danmark i en uke i sommer. Nå har jeg akkurat funnet ut at jeg er gravid og at jeg har termin en mnd før reisen. Vi skal kjøre i en time, ta båt og så kjøre i to-tre timer etter det. Jeg vet jo at jeg både kan føde før og etter termin, men går det greit med en sånn tur når baby er ca fire uker? Anonymous poster hash: 219b0...9e1
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #2 Skrevet 20. november 2015 Hadde ikk evært noe problem med mine babyer, ihvertfall Anonymous poster hash: faf57...0e6
TPK Skrevet 20. november 2015 #3 Skrevet 20. november 2015 Sikkert greit ifht baby, men vær obs på at du kan være i dårlig form etter fødselen. Jeg ville ikke lagt opp til mye aktiviteter, men passet på å ha mulighet for å sove på dagen i det minste. Jeg hadde ikke klart noe særlig fysisk så tidlig etter første fødsel, f.eks en hel dag i dyreparken hadde blitt for mye. Men folk er jo forskjellige, noen er i toppform etter fødsel!
Daquiry Skrevet 20. november 2015 #4 Skrevet 20. november 2015 Vi hadde med oss baby på 3 uker til Danmark, overhode ikke noe problem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå