Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #1 Skrevet 20. november 2015 Fikk penicilindråper som skal brukes en uke. Hun virker piggere, etter hun startet på mandag. Holdt henne hjemme hele uka, ikke hatt feber og allmentilstand er fin. Spiser dårlig og har løs mage da.. Må vi tilbake til lege og sjekke at den er borte når kuren er over? Anonymous poster hash: acaea...c25
TPK Skrevet 20. november 2015 #2 Skrevet 20. november 2015 Nei, det høres jo ut som hun er frisk. Ikke kast bort legens tid på det. Prøv å ta henne forsiktig rundt øret. Er det fortsatt betent gjør det vondt og hun vil si fra.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #3 Skrevet 20. november 2015 Min sønn var ørebarn. Brukte sjeldent penicillin, kun de gangene han fikk streptokokker i tillegg. Brukte hvitløk/løk/matolje på øret og da forsvant det gjerne i løpet av natta, og maks 1-2 dager. Ingen vits å få legen til å friskmelde. Barnet sier fra om det har vondt. Anonymous poster hash: 8b457...d26
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #4 Skrevet 20. november 2015 Min sønn var ørebarn. Brukte sjeldent penicillin, kun de gangene han fikk streptokokker i tillegg. Brukte hvitløk/løk/matolje på øret og da forsvant det gjerne i løpet av natta, og maks 1-2 dager. Ingen vits å få legen til å friskmelde. Barnet sier fra om det har vondt. Anonymous poster hash: 8b457...d26
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #5 Skrevet 20. november 2015 Min sønn var ørebarn. Brukte sjeldent penicillin, kun de gangene han fikk streptokokker i tillegg. Brukte hvitløk/løk/matolje på øret og da forsvant det gjerne i løpet av natta, og maks 1-2 dager. Ingen vits å få legen til å friskmelde. Barnet sier fra om det har vondt. Anonymous poster hash: 8b457...d26 Hvordan brukte du hvitløk/løk/matolje på øret? Anonymous poster hash: 81915...2d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå