Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #1 Skrevet 20. november 2015 Babyen sover så lite,men sovner i vogna. Nå er det så kaldt at jeg tar vognbagen inn etter trilleturen. Tar jeg av lua våkner babyen.. Så jeg lar han ligge med lua på inne,noe man ikle skal. Hvor farlig er det? Anonymous poster hash: 2e836...855
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #2 Skrevet 20. november 2015 Det gjør jeg også. Passer på å åpne ullposen og kneppe opp klærne, men lua blir på. Sjekker ofte at hun ikke blir for varm da. Anonymous poster hash: 34ba7...ae3
❤lille stjerne❤ Skrevet 20. november 2015 #3 Skrevet 20. november 2015 Pass på at ikke babyen blir for varm. Sette bagen på kaldt soverom f.eks.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #4 Skrevet 20. november 2015 Hvorfor ikke bare la være å ta på lue da? Om babyen ligger godt nede i en pose (du kan jo stramme den litt ekstra), så trenger den ikke ha på lue. Bare løsne og åpne opp posen når du tar bagen inn. Overoppheting kan være veldig skummelt, så du må kle av babyen dersom du tar den med in etter å ha vært ute. Anonymous poster hash: 1e595...659
Batwoman Skrevet 20. november 2015 #5 Skrevet 20. november 2015 Så lenge babyen ikke blir for varm kan det vel ikke være noe problem? Da vår mini var så liten og det var kaldt satte vi bagen på soverommet med vinduet vidåpent så det ble kaldt - og vips - baby var igjen passelig antrukket!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #6 Skrevet 20. november 2015 Lar ikke være å ta på lue i -6 (ikke vind). Uansett om vi bare triller i 5 min på gårdsplassen. Legger bagen i gangen der det er kjøligere og knepper opp klær og posen ja. Men kan kanskje ha oppe vinduet i stedet takk for tips!! Man blir litt smågal når baby bare sover 20 min om dagen uten "hjelp" Anonymous poster hash: 2e836...855
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #7 Skrevet 20. november 2015 Samme gjorde jeg. Satt bagen på soverommet og åpnet vinduet. Anonymous poster hash: c37d9...4e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå