Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #1 Skrevet 20. november 2015 Sprø svor og smaksrik.. Dine bedre tips? Anonymous poster hash: 5406b...556
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #2 Skrevet 20. november 2015 http://mat.tv3.no/oppskrifter/jul-med-hellstrom/hellstroms-juleribbe-helt-spro Denne blir helt perfekt Anonymous poster hash: ee074...bd6
skinnfilla Skrevet 20. november 2015 #3 Skrevet 20. november 2015 Jeg tar på salt og pepper dagen før. Ovnen på 200 grader. Legger ribba med svoren ned, heller på ca1/2 cm vann. Tar over bakepapir og folie. Inn i ovnen ca 1/2 time. Tar av folie og papir, krøller sammen og legger i bunn, snur ribba sånn at den er høyest på midten. Ligger liksom litt bøyd over folien. Inn i ovnen igjen, sammen med grovkuttet løk, purre, selleri og gulrot. Siste minuttene setter jeg opp ovnen på fullt og på med grill. Sitt foran og følg med, dette går kjapt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå