Gå til innhold

Hvordan lager man perfekt ribbe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sprø svor og smaksrik.. Dine bedre tips?

 

Anonymous poster hash: 5406b...556

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar på salt og pepper dagen før.

Ovnen på 200 grader.

Legger ribba med svoren ned, heller på ca1/2 cm vann. Tar over bakepapir og folie. Inn i ovnen ca 1/2 time. Tar av folie og papir, krøller sammen og legger i bunn, snur ribba sånn at den er høyest på midten. Ligger liksom litt bøyd over folien.

Inn i ovnen igjen, sammen med grovkuttet løk, purre, selleri og gulrot.

Siste minuttene setter jeg opp ovnen på fullt og på med grill.

Sitt foran og følg med, dette går kjapt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...