Gå til innhold

Hvor går ferien sommeren 2016?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hardanger i 1 uke, telttur i 2 uker til Sverige og Finland med barn og venner. 1 uke til Barcelona alene med mannen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir hjemme på jobb for å betale lån, mulig også en tur til Danmark for søskenforsøk hvis vi har råd

Anonymous poster hash: 8e126...09b

Skrevet

I hagen hjemme. Må få malt ferdig huset siden vi ikke rakk det i år.

Anonymous poster hash: de2fd...b69

Skrevet

Mine besteforeldre har leid et fantastisk slott of svømmebasseng, i slutten av juni. Også ble jeg gravid nå, så får nok ikke blitt med. Termin 2. uke i juli. :/

Anonymous poster hash: 1a6fa...9d0
Skrevet

Bilferie. Foreløpig er planen Finnland.

Skrevet

Bil igjennom Europa med mann og barn. Vi camper oss nedover ;-) superhyggelig! Anonymous poster hash: acbfd...593

Barndommen min det :-D

Anonymous poster hash: 44ee1...6c7

Skrevet

Håper det blir en tur til varmen. Vært på Kreta en del, klare for noe nytt. Forslag?

Anonymous poster hash: 26ab5...b4d

Skrevet

Mest antakelig Danmark, kanskje... Vet ikke hvor jeg står ift jobb etter at masteroppgaven er levert i begynnelsen av juni. Om det blir lang ferie er syden også veldig aktuelt.

Anonymous poster hash: 3aee7...88e

Skrevet

Svartehavet ❤romania

Anonymous poster hash: 6ebf0...470

Skrevet

Har egen båt og skal til Danmark med den, evlt også over til Sverige dersom været er knallfint. Resten av ferie koser vi oss i skjærgården på Sørlandet.

Anonymous poster hash: 1c597...b7d
Skrevet

Elsker kontraster! Fin ferie laaaangt unna i fjor, i år fin ferie i Norge :) Kristiansand og dyreparken, fisking i Telemark og hytta står på programmet 👍

Anonymous poster hash: 65539...7f1

Skrevet

Vi skal til Bergen 😎

Anonymous poster hash: 78e60...734

Skrevet

2-3 uker på familiestedet på Sørlandet -deilig med egen strand etc. Ellers spinker og sparer jeg til langtur i julen 2016, da skal min sønn på (da 9 år)og jeg til Sri Lanka og bl.a jobbe som elefantpassere, bo i trehytter og hvalsafari :-)

Anonymous poster hash: cb704...dfa

Så spennende! Er det gjennom en organisasjon eller drar dere på egen hånd?

Anonymous poster hash: 23dc2...cfa

Skrevet

Til et sted der det er varmt. Sol og bading. 

Skrevet

På hytta på Hvaler.

Der bor vi nok største deler av sommeren.

Så har vi snakket om en tur til Kroatia med venner og til Italia, Toscana.

Skrevet

Hytta på Sørlandet. Kanskje Danmark og eller Sverige

Anonymous poster hash: 14e97...a45

Skrevet

Har snakket om Kroatia, men ikke bestemt ennå.

Verden forandrer seg jo hele tiden nå, med flyktninger, terror etc. Da tenker jeg det er lurt å avvente ferieplanleggingen litt så vi ikke planlegger noe som ikke blir aktuelt. Er jo selvsagt et luksusproblem for oss i Norge dette, men man ønsker jo ikke å feriere ved en flyktningleir eller i et terrorrammet område. Håper jo jeg tar feil og at Europa er roligere i 2016.

Anonymous poster hash: 3ec8a...eee

Skrevet

Planen er å kjøre til Kroatia med campingvogn som vi gjør hvert år 😊

Skrevet

skal til kristiansand dyrepark i alle fall og se kaptein sabeltann med sønnen min, han er helt oppslukt i han fortiden :)

Skrevet

4 uker i California☀️☀️

Anonymous poster hash: bd8b6...6ef

Skrevet

2-3 uker på familiestedet på Sørlandet -deilig med egen strand etc. Ellers spinker og sparer jeg til langtur i julen 2016, da skal min sønn på (da 9 år)og jeg til Sri Lanka og bl.a jobbe som elefantpassere, bo i trehytter og hvalsafari :-)

Så spennende! Er det gjennom en organisasjon eller drar dere på egen hånd?

Anonymous poster hash: 23dc2...cfa

Vi drar på egenhånd. Jeg har gjort masse research og allerede hatt kontakt med div steder ang hva som er passende for barn etc. Jeg kommer til å ha booket nesten alt på forhånd, bortsett fra transport rundt på øya.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...