Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 Jeg skal betale en mann for å lage en seng til sønnen min å vil få det gjort fortest mulig. Jeg ble kjent med han gjennom "småjobber" på finn.no å der kan jeg lese hva andre som har ansatt han syns om jobben han har gjort osv. Han regner med å lage den ferdig på en dag. Plutselig spør han om han kan få husnøkkelen så han kan komme å jobbe her mens jeg er på skolen. Jeg ble helt satt ut å visste ikke hva jeg skulle svare. Det er sikkert vanlig om det er ett firma men føler meg litt mer skeptisk når det er privatperson selv om jeg kun har lest posetivt om han. Han virker som en kjempe hyggelig fyr men litt usikker på om jeg likevel skal gi han nøkkelen. Hadde dere gitt fra dere nøkkelen? Eller hadde dere spurt om han kunne komme en dag i helgen i stedet? Anonymous poster hash: 61ad8...fa3
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #2 Skrevet 19. november 2015 Hadde ikke gjort det. Ville avtalt en tid du hadde studiedag eller noe. Anonymous poster hash: a6a15...e17
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #3 Skrevet 19. november 2015 Nope! Hadde aldri gitt ham nøkkel eller latt ham være alene i leiligheten om dette ikke er en person fra et innleid (og sikkert) firma. Mulig jeg er litt paranoid, men bare tenk hva enkelte mennesker er i stand til å gjøre. Stjele ting, snoke, innstallere kameraer, kopiere nøklen etc Jeg vet ikke sikkert, men aner meg at forsikringen ikke ville dekket noe om han stjeler noe når du selv har gitt ham fri tilgang til leiligheten.. Forhåpentligvis er han en ordentlig fyr som bare ikke tenkte seg om, men jeg hadde aldri tatt sjansen.. Anonymous poster hash: d40fd...297
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #4 Skrevet 19. november 2015 Jeg hadde ikke gjort det. Men jeg hadde sørget for å være hjemme på dagtid en dag så han fikk gjort det Anonymous poster hash: 94afd...b27
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #5 Skrevet 19. november 2015 Okey bra det ikke bare er meg som tenker sånn Føler meg bare litt slem som ikke stoler på han når han er så hyggelig og hjelpsom mot meg,men vet jo ingenting om han å han er ikke leid inn fra noe firma dette er bare en vanlig privatperson som jobber som snekker. Tror jeg tar det en dag jeg har fri eller i en helg da Anonymous poster hash: 61ad8...fa3
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #6 Skrevet 19. november 2015 Okey bra det ikke bare er meg som tenker sånn Føler meg bare litt slem som ikke stoler på han når han er så hyggelig og hjelpsom mot meg,men vet jo ingenting om han å han er ikke leid inn fra noe firma dette er bare en vanlig privatperson som jobber som snekker. Tror jeg tar det en dag jeg har fri eller i en helg da Anonymous poster hash: 61ad8...fa3 Men du kan ikke forvente at han jobber i helgen da, i hvert fall ikke uten mer betaling. Kan jeg spørre hva du må betale for å få bygget en sånn seng? Anonymous poster hash: 94afd...b27
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #7 Skrevet 19. november 2015 Håper han er til å stole på for jeg forskuddsbetalte 1300 kr til han Men det var ikke han som ba om altså. Jeg skulle ha noen ting på IKEA å siden han likevel skulle ut der så sa han at han kunne kjøpe tingene for meg ettersom han vet at jeg ikke har bil. Ville ikke at han skulle ha utlegg på meg så overførte pengene til han. Men det går sikkert bra,alle han har jobbet for har hvertfall vært kjempe fornøyd Anonymous poster hash: 61ad8...fa3
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #8 Skrevet 19. november 2015 Okey bra det ikke bare er meg som tenker sånn Føler meg bare litt slem som ikke stoler på han når han er så hyggelig og hjelpsom mot meg,men vet jo ingenting om han å han er ikke leid inn fra noe firma dette er bare en vanlig privatperson som jobber som snekker. Tror jeg tar det en dag jeg har fri eller i en helg da Anonymous poster hash: 61ad8...fa3 Men du kan ikke forvente at han jobber i helgen da, i hvert fall ikke uten mer betaling. Kan jeg spørre hva du må betale for å få bygget en sånn seng? Anonymous poster hash: 94afd...b27 Ettersom jeg er student og alenemamma så tilbydde han seg å lage sengen for 2000 kr. Anonymous poster hash: 61ad8...fa3
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #9 Skrevet 19. november 2015 Okey bra det ikke bare er meg som tenker sånn Føler meg bare litt slem som ikke stoler på han når han er så hyggelig og hjelpsom mot meg,men vet jo ingenting om han å han er ikke leid inn fra noe firma dette er bare en vanlig privatperson som jobber som snekker. Tror jeg tar det en dag jeg har fri eller i en helg da Anonymous poster hash: 61ad8...fa3 Men du kan ikke forvente at han jobber i helgen da, i hvert fall ikke uten mer betaling. Kan jeg spørre hva du må betale for å få bygget en sånn seng? Anonymous poster hash: 94afd...b27 Ettersom jeg er student og alenemamma så tilbydde han seg å lage sengen for 2000 kr. Anonymous poster hash: 61ad8...fa3 Oi, det var ikke dyrt (regner med at det er du som hadde den forrige tråden om å bygge seng til sønnen). Det blir nok kjempebra Anonymous poster hash: 94afd...b27
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #10 Skrevet 19. november 2015 Okey bra det ikke bare er meg som tenker sånn Føler meg bare litt slem som ikke stoler på han når han er så hyggelig og hjelpsom mot meg,men vet jo ingenting om han å han er ikke leid inn fra noe firma dette er bare en vanlig privatperson som jobber som snekker. Tror jeg tar det en dag jeg har fri eller i en helg da Anonymous poster hash: 61ad8...fa3 Men du kan ikke forvente at han jobber i helgen da, i hvert fall ikke uten mer betaling. Kan jeg spørre hva du må betale for å få bygget en sånn seng? Anonymous poster hash: 94afd...b27 Ettersom jeg er student og alenemamma så tilbydde han seg å lage sengen for 2000 kr. Anonymous poster hash: 61ad8...fa3 Oi, det var ikke dyrt (regner med at det er du som hadde den forrige tråden om å bygge seng til sønnen). Det blir nok kjempebra Anonymous poster hash: 94afd...b27 Ja det var mitt innlegg Anonymous poster hash: 61ad8...fa3
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #11 Skrevet 20. november 2015 Hadde heller ikke gitt nøkkelen. Knapt til et firma Anonymous poster hash: 39099...195
soleia Skrevet 20. november 2015 #12 Skrevet 20. november 2015 Vi prøver å ta fri og vere tilstades når her kjem handverkarar, men du kan ikkje forvente at han skal bruke helga si på å snekre for deg. Høyres ut som ein svært god pris han har gjeve deg!
Gjest Hercule Poirot Skrevet 20. november 2015 #13 Skrevet 20. november 2015 Nei, ikke gi ut nøkkelen! Men i helga kan du ikke forvente at han jobber.
TPK Skrevet 20. november 2015 #15 Skrevet 20. november 2015 Nei. Hvorfor må han jobbe i din leilighet? Kan han ikke levere senga når den er ferdig? Den bør jo kunne demonteres uansett, hvis dere skal flytte eller bytte rom en gang. Så kan han hellerkomme en time en dag du er hjemme og montere den.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #16 Skrevet 20. november 2015 Hadde egentlig regnet med at han skulle lage den hos seg selv derfor jeg ble så overrasket når han spurte om husnøkkelen så han kunne lage den her mens jeg er på skole. Anonymous poster hash: 61ad8...fa3
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #17 Skrevet 20. november 2015 Jeg ville ikke gitt nøklen til en "ukjent", jeg ville ikke latt noen jobbe svart hos meg og jeg ville i hvertfall ikke forventet at en ukjent jobbet uten helgetillegg i helgen.. Anonymous poster hash: c9365...dc2
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #18 Skrevet 20. november 2015 Barre spør korleis får ein anmeldelse på Finn.no Anonymous poster hash: d646e...7a2
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #19 Skrevet 20. november 2015 Da må oppdragsgiver informere finn.no om at de vil bruke akkurat denne selgeren,når jobben er gjort skal du skrive noe om han/hun som utførtw jobben. Anonymous poster hash: 61ad8...fa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå