Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 Er 5+4 idag og går på lutinus og blodfortynnende, førte inn lutinus nå med finger og fikk blod på fingeren, tørket meg nedentil og da var det noe mer blod. Det rare er at jeg var på do rett før og jeg kjente noen vonde aktiviteter inni der. Så når jeg fikk blod på fingeren ett minutt etterpå stilnet alt av smerter og symptomer.. brystene blir mindre og mindre ømme nå også .. Har det verste skjedd?? Hvordan skal jeg klare dette, bare mister og mister og har ingen barn. Jeg er redd. Redd for fremtiden. Anonymous poster hash: bed0a...bfd
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #2 Skrevet 19. november 2015 skrev ikke du ett innlegg tidligere i kveld, med masse svar?? Anonymous poster hash: 13f23...406
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #3 Skrevet 19. november 2015 Nei?? Vær så snill og hjelpe meg, hvordan kan jeg finne ut av dette orker ikke gå sånn her og få blødning og miste symptomer, fikk en smerte i korsryggen også nå... Anonymous poster hash: bed0a...bfd
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #4 Skrevet 19. november 2015 Kjente at noe døde inni magen min på en måte, alt av symptomer stilnet.. Går det andre å kjenne når man er 5+4 ? At man har kjent noe aktivitet i form av fysiske vondter og følelser i magen?? Jeg mener ikke at jeg kjenner noen baby der, bare at jeg har kjent fysiske ting. Og nå er det helt borte etter blødning nå... Anonymous poster hash: bed0a...bfd
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #5 Skrevet 19. november 2015 Blødning er jo ikke ensbetydende med abort. Men det er dessverre ikke mulig for oss å gi deg et svar. Det er nok lite annet å gjøre enn å vente og se. Har selv opplevd blødninger i svangerskapet, og føler med deg. Er helt forferdelig å ikke vite, og bare være helt hjelpesløs. Håper alt går bra. Det er i alle fall håp så lenge det ikke har kommet større blødninger med klumper eller du opplever større smerter. Krysser fingrene for deg. Klem! Anonymous poster hash: 90b78...f89
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #6 Skrevet 19. november 2015 ta en Telefon til sykehuset å spør Anonymous poster hash: 13f23...406
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #7 Skrevet 19. november 2015 Når du/dere har opplevd blødning, stoppet symptomene opp da helt plutselig liksom? Ja dette er som å leve i et mareritt jeg ikke klarer å våkne opp av.. Anonymous poster hash: bed0a...bfd
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #8 Skrevet 19. november 2015 jeg hadde en stor blødning, mye smerter, mye blod, mye klumper tidlig i sv. hadde ingen symptomer på at han var der. gutten ble født 4 dager etter termin og er idag helt frisk og 7 år Anonymous poster hash: 1e78c...c93
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #9 Skrevet 20. november 2015 Jeg hadde noen symptomer men de bare forsvant nå istad. Hva kan jeg gjøre? Orker ikke vente en og en halv uke til for ultralyd! Hva kan jeg gjøre?? Orker ikke møte dårlig svar på hcg heller... er så ødelagt av hele denne prosessen, er så vondt å aldri klare det! :( Anonymous poster hash: bed0a...bfd
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #10 Skrevet 20. november 2015 Når du/dere har opplevd blødning, stoppet symptomene opp da helt plutselig liksom? Ja dette er som å leve i et mareritt jeg ikke klarer å våkne opp av.. Anonymous poster hash: bed0a...bfd Jeg hadde ikke noe særlig symptomer. Kun ømme bryst. Hadde en liten blødning i uke 6 og en større i uke 8 med moderate smerter i korsryggen. Ingen klumper, men litt slintrer og koagulert blod. Gikk bare bra likevel. Anonymous poster hash: 90b78...f89
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #11 Skrevet 20. november 2015 Det hjelper ikke babyen når du stresser. Du ringer fastlege og ber om hastetime i dag. Kjenner mange som har blødd litt... Synes det virker som du har behov for noen å snakke med. Bestill time hos jordmor. Lykke til 💜 Anonymous poster hash: a12d4...c26
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #12 Skrevet 20. november 2015 Du har skrevet en tråd tidligere med akkurat samme info som her, der har du fått svar på alt du spør om. At du ikke vil forholde deg til svarene viser bare enda tydeligere at du bør snakke med noen om følelsene dine. Du har ikke mistet unaturlig mange ganger, du får svar som tilsier at småblødninger er normalt siden slimhinnene blir mer sensitive under graviditet. Hcg kan måles hos lege, men det vil du ikke. Du må ta kontakt med helsepersonell med den angsten din, både for deg selv og denne graviditeten. Du psyker deg selv helt ned, knekker deg selv! Det er ikke bra for deg eller svangerskapet. Anonymous poster hash: c1681...145
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #13 Skrevet 20. november 2015 Høres dessverre ut som du har mistet ja.. Må bare få målt hcg i dag ig på mandag. Har det gått galt, så må du ha masse lukke til neste gang. Anonymous poster hash: b466d...57b
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #14 Skrevet 20. november 2015 Jeg har begynt å blø mer idag med slimrester. Så da var frykten min reell og kommet til virkelighet, jeg kommer aldri til å bli mor. Dette livet er vanskelig å leve. Hvordan kan jeg noen gang tørre å bli gravid igjen, mister tidlig eller sent.. aldri levende baby. Dette blir tredje jeg mister. Anonymous poster hash: bed0a...bfd
shari_z Skrevet 20. november 2015 #15 Skrevet 20. november 2015 Du må be om utredning for å finne ut hvorfor du mister. Jeg skjønner dette er vondt, jeg har selv mistet 6 ganger, alt fra 5-31 uker på vei. Om du vil bli mor, så kan du bare ikke gi opp. En gang vil alt gå riktig, og så får du en nydelig unge. God klem til deg!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #16 Skrevet 20. november 2015 Jeg har begynt å blø mer idag med slimrester. Så da var frykten min reell og kommet til virkelighet, jeg kommer aldri til å bli mor. Dette livet er vanskelig å leve. Hvordan kan jeg noen gang tørre å bli gravid igjen, mister tidlig eller sent.. aldri levende baby. Dette blir tredje jeg mister. Anonymous poster hash: bed0a...bfd Nå har du iallefall krav på utredning for habituelle abort. Vi er mange i samme båt. Gå å få hjelp med psyken din. Å sitte på nett bare ødelegger deg. Kom deg ut. Anonymous poster hash: d412f...e2e
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #17 Skrevet 20. november 2015 Jeg tror ikke du er klar til å bli gravid. Du bør få orden på psyken først. Å være så hysterisk, lete etter symptom, kjenne aktivitet og være opptatt av å få/miste symptom som du merket for 5 minutter siden og du er bare i uke 5. Du vet jo omtrent ikke at du er gravid. Du skal gå gravid i 49 uker og både kjenne symptom og ikke kjenne symptom. Kroppen forandrer seg hele tiden i et svangerskap og ingen dager er like. Du kan måle og ta ul så mye du vil, men du kan ikke gjøre noe. Fram til uke 12 (og enda lengre) gjør kroppen som den vil uten verken du eller leger kan gjøre noe. Anonymous poster hash: d1212...2bb
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #18 Skrevet 20. november 2015 Jeg tror ikke du er klar til å bli gravid. Du bør få orden på psyken først. Å være så hysterisk, lete etter symptom, kjenne aktivitet og være opptatt av å få/miste symptom som du merket for 5 minutter siden og du er bare i uke 5. Du vet jo omtrent ikke at du er gravid. Du skal gå gravid i 49 uker og både kjenne symptom og ikke kjenne symptom. Kroppen forandrer seg hele tiden i et svangerskap og ingen dager er like. Du kan måle og ta ul så mye du vil, men du kan ikke gjøre noe. Fram til uke 12 (og enda lengre) gjør kroppen som den vil uten verken du eller leger kan gjøre noe. Anonymous poster hash: d1212...2bb Du vet virkelig ikke hva du snakker om. Frekt av deg å kommentere slikt. Håper karma tar deg. Anonymous poster hash: 3a546...eff
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #19 Skrevet 20. november 2015 Jeg tror ikke du er klar til å bli gravid. Du bør få orden på psyken først. Å være så hysterisk, lete etter symptom, kjenne aktivitet og være opptatt av å få/miste symptom som du merket for 5 minutter siden og du er bare i uke 5. Du vet jo omtrent ikke at du er gravid. Du skal gå gravid i 49 uker og både kjenne symptom og ikke kjenne symptom. Kroppen forandrer seg hele tiden i et svangerskap og ingen dager er like. Du kan måle og ta ul så mye du vil, men du kan ikke gjøre noe. Fram til uke 12 (og enda lengre) gjør kroppen som den vil uten verken du eller leger kan gjøre noe. Anonymous poster hash: d1212...2bb Dette er veldig normalt når man har prøvd lenge å få barn... Anonymous poster hash: f784a...71b
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #20 Skrevet 20. november 2015 Jeg tror ikke du er klar til å bli gravid. Du bør få orden på psyken først. Å være så hysterisk, lete etter symptom, kjenne aktivitet og være opptatt av å få/miste symptom som du merket for 5 minutter siden og du er bare i uke 5. Du vet jo omtrent ikke at du er gravid. Du skal gå gravid i 49 uker og både kjenne symptom og ikke kjenne symptom. Kroppen forandrer seg hele tiden i et svangerskap og ingen dager er like. Du kan måle og ta ul så mye du vil, men du kan ikke gjøre noe. Fram til uke 12 (og enda lengre) gjør kroppen som den vil uten verken du eller leger kan gjøre noe.Anonymous poster hash: d1212...2bb Jeg tror ikke du er klar til å bli gravid. Du bør få orden på psyken først. Å være så hysterisk, lete etter symptom, kjenne aktivitet og være opptatt av å få/miste symptom som du merket for 5 minutter siden og du er bare i uke 5. Du vet jo omtrent ikke at du er gravid. Du skal gå gravid i 49 uker og både kjenne symptom og ikke kjenne symptom. Kroppen forandrer seg hele tiden i et svangerskap og ingen dager er like. Du kan måle og ta ul så mye du vil, men du kan ikke gjøre noe. Fram til uke 12 (og enda lengre) gjør kroppen som den vil uten verken du eller leger kan gjøre noe.Anonymous poster hash: d1212...2bb 49 uker gravid? Det var var da voldsomt Anonymous poster hash: 53e13...0b7
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #21 Skrevet 20. november 2015 Jeg tror ikke du er klar til å bli gravid. Du bør få orden på psyken først. Å være så hysterisk, lete etter symptom, kjenne aktivitet og være opptatt av å få/miste symptom som du merket for 5 minutter siden og du er bare i uke 5. Du vet jo omtrent ikke at du er gravid. Du skal gå gravid i 49 uker og både kjenne symptom og ikke kjenne symptom. Kroppen forandrer seg hele tiden i et svangerskap og ingen dager er like. Du kan måle og ta ul så mye du vil, men du kan ikke gjøre noe. Fram til uke 12 (og enda lengre) gjør kroppen som den vil uten verken du eller leger kan gjøre noe. Anonymous poster hash: d1212...2bb Det er ikke riktig. Det er hjelp å få om man mister flere ganger. Det kommer jo veldig an på hva årsaken er. Har hørt om flere som får tilført hormoner i svangerskapet for å hjelpe på graviditeten slik at det ikke skal gå tapt. Hi, skjønner at du blir redd og føler at det ikke er noe håp lenger, men det er det. Be om å få utredning slik at du kan få hjelp og tett oppfølging. Det å få vite årsaken til SA kan hjelpe på å gjøre deg tryggere om du får hjelp. Masse lykke til! Anonymous poster hash: 90b78...f89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå