Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 Og som kan fortelle litt om hvordan det er? Vurderer en stilling som miljøterapeut i bolig. Er utdannet sosionom Anonymous poster hash: c4f50...e16
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #2 Skrevet 19. november 2015 Ja. Medleverturnus 2/7/2/3/7, statlig, barn under femten. Etter å ha jobbet i barnevernsinstitusjon tidligere, er det veldig rolig. Stort sett gutter fra Afghanistan, Eritrea eller Syria. Lite bråk, av og til litt problematisk med overårige (f.eks tyveåringer som oppgir at de er femten og som likevel ikke overføres til egnet mottak). Helger kan være intense, men helt overkommelig. Stortrives! Anonymous poster hash: 713e5...2e1
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #3 Skrevet 19. november 2015 Er en slik type stilling jeg også vurderer, samme alderspensjon og med samme turnus. Så bra å høre at du trives. Jeg jobber i NAV nå, trives godt der, men kunne samtidig tenkt meg å jobbe nærmere de jeg følger opp. Anonymous poster hash: c4f50...e16
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #4 Skrevet 19. november 2015 Alderspensjon skal da være aldersspenn! Yrkesskade..... Anonymous poster hash: c4f50...e16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå