Gå til innhold

Hva gir dere til barna deres i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke lyst til å gi leker. Lyst å gi noe skikkelig som de trenger, men kanskje kjedelig det?

Eldste på 7 fikk blant annet sykkelhjelm til hun fylte året. Tips? Ikke ski.

Anonymous poster hash: 9b52e...ca9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jenter på 2, 5 og 7.

Skrevet

Gutten min på 2,5 får snowracer av oss.

Anonymous poster hash: 72907...869

Skrevet

Har ikke lyst til å gi leker. Lyst å gi noe skikkelig som de trenger, men kanskje kjedelig det?

Eldste på 7 fikk blant annet sykkelhjelm til hun fylte året. Tips? Ikke ski.

Jul skal også være moro. Jeg har hvertfall lyst å innfri noe av ønskene i forhold til Lego, FIFA et..

Skrevet

Vi har så liten familie. Så vi som foreldre kjøper en del til barna,både utstyr de trenger og noen av lekene de har på listen sin. Litt kjedelig å kun få jakke, sko og ski når man er barn. Noen leker syne jeg hører med. Eks Lego, dukke etc

Anonymous poster hash: 49bba...6da

Skrevet

Eldste på 7 fikk blant annet sykkelhjelm til hun fylte året. Tips? Ikke ski.Anonymous poster hash: 9b52e...ca9

Du er kjip, jul skal være gøy. Her får barna det de ønsker seg, det de trenger får de til hverdags, da det er er vår oppgave som forelder å sørge for at de har alt de trenger.

Anonymous poster hash: d7e39...648

Skrevet

Her får de leker eller ting de ønsker seg. Sykkelhjelm ville jeg ikke vurdert engang som gave (kun sammen med sykkel). Leker kan også være pedagogiske, nyttige og viktige.

Hva med skøyter, brettspill, sparkesykkel med "ski", utkledningstøy/temaleker, tegne-/malesaker, osv

Skrevet

Skøyter er jo både gøy og skikkelig

Samme med akebrett, rattkjelke

Bøker

Og litt leker hører med.

Aner ikke hva 9-åringen her skal få.

Anonymous poster hash: 72bc8...270

Skrevet

Vårt barn får (ikke bare fra oss): skøyter, klippekort på badeland, teaterbilletter, bilstol. 
Itillegg får hun noen små leker og. 

Anonymous poster hash: a4bef...95e
Skrevet

Selvfølgelig får de noen leker.

Anonymous poster hash: 49bba...6da

Skrevet

Våre skal få soveposar i år.   Det trur eg faktisk dei kjem til å bli glade for, for dei har veldig lyst å reise på telttur. :)  Minste skal og få eit litt kult sengetøy.

Anonymous poster hash: d308b...a24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...