Gå til innhold

Pinlig på aktivitetsskolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga litt svak økonomi betaler vi redusert oppholdsavgift på aktivitetsskolen. Vi fikk for en tid tilbake en kreditnota med beløp til gode fordi vi har betalt litt mer enn vi skulle noen mnd. Jeg snakket med sjefen på aktivitetsskolen for å gi mitt kontonummer så jeg kunne få tilbakebetalt beløpet. Hun ble litt rar og sa at dette trekker vi heller fra på fremtidige fakturaer og at de ikke tilbakebetalte beløp. Syntes dette var så pinlig. Hvordan ville dere reagert?

Anonymous poster hash: 80518...f51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sagt: Takk for hjelp, den er god, og smilt, og gått.

Anonymous poster hash: 5da19...57f
Skrevet

Hæ? Hvorfor var det pinlig?

Anonymous poster hash: 9dcb0...441

Skrevet

Det er ingenting å være flau for! Det må være lov å være ny og ikke vite hvordan ting fungerer. La det fare...

Anonymous poster hash: b3c7a...8e7

Skrevet

Det var da ikke pinlig for noen av dere? Du stilte et helt normalt spørsmål og fikk et svar om hvordan de ordner slike ting.

Senk skuldrene og slapp av, ingen skade skjedd.

Skrevet

Er vel ikke noe pinlig med det. De løser det på en annen måte enn du trodde og det fikk du beskjed om. Hadde bare sagt ok og takk for hjelpen.

Anonymous poster hash: 9cf74...0f7
Skrevet

Hi her. Takk for oppmuntrende ord. Jeg håper bare de ikke tenker på oss som snyltere. Både fordi vi betaler redusert, og fordi vi har et beløp tilgode som jeg trodde de ville betale tilbake.

Skrevet

De får lønna si uansett hva dere betaler, så de bryr seg ikke. Dere er sikkert ikke de første, og ikke de siste som spør. Var ikke noe pinlig med det du spurte om, heller helt vanlig.

Anonymous poster hash: 5da19...57f
Skrevet

Helt normalt spm, så ikke tenk mer på det! Sikker på at den du snakket med i aktivitetsskolen ikke gjør det:)

Anonymous poster hash: 7dcd1...24a

Skrevet

Det var idiotisk håndtert av vedkommende!

Når man har så lav inntekt at man får redusert kostnad på SFO, så er det tilsvarende lav inntekt som sosialhjelp!

Det betyr at du trenger de pengene nå, ikke neste måned.

Du burde blitt henvist til økonomikontoret og refundert, samme dag.

For en idiot, er alt jeg tenker!

Anonymous poster hash: 4b41b...75d

Skrevet

Ikke pinlig i det hele tatt, Hi!

Hvis det er et beløp du virkelig trenger nå, gjør som nr. 10 sier. Det er lettere for dem å trekke det fra på neste faktura, og de foretrekker å gjøre det slik. Men de kan tilbakebetale det om det er nødvendig. Tror faktisk ikke de har lov å ikke gjøre det hvis du insisterer å få tilbake pengene og så betale full regning som vanlig neste gang.

Det som er pinligst med dette er at du ikke ble opplyst i brev om at de normalt trekker beløpet fra ved neste betaling, så det er de som ikke har gjort jobben sin. Når de ikke har opplyst om det de burde, da var ditt spørsmål helt på sin plass.

Anonymous poster hash: 07886...cbf
Skrevet

Tusen takk dere, tror jeg hører med regnskapsavdelingen om de kan betale meg tilbake. Hi

Skrevet

Ikke pinlig i det hele tatt!

Anonymous poster hash: d30ec...e4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...