Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 Gubben sa han skulle kjøre guttungen på trening, fordi han skulle uansett ut og spise middag. Da jeg spurte om han skulle dra alene sa han bare at han kunne ta med noe til meg om jeg ville. Nå er jo dette selvsagt the aftermaths etter ukesvis med krangling og uenigheter. Jeg er så sliten psykisk at jeg nesten ikke orker gå på jobb. Vi er ikke enige om noe, han bryr seg ikke om mine meninger, men påstår at jeg ikke bryr meg om hans. Nå er det iskaldt mellom oss, og jeg tror egentlig ikke dette kommer til å gå så bra. Nå sitter jeg her mutters alene i huset og bare kjenner på hvordan jeg har det, og det er helt jævlig. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, tror jeg føler litt på panikken av at han skal gå fra meg til tross for at forholdet vårt ikke er noe å samle på. Jeg er redd rett og slett. Anonymous poster hash: 5964b...d91
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #2 Skrevet 19. november 2015 Da sier du til mannen når han kommer hjem i kveld at i morgen bestiller du time til familievernkontoret. Hvis du ønsker å prøve å snu forholdet slik at det blir godt igjen, da forteller du ham at det er det du vil. Han kan velge å bli med i parterapi eller ikke, men hvis han velger å la være så tar du det som et tegn på at han ikke ønsker å prøve å redde forholdet. Uansett tar du timen på fvk alene, hvis han ikke vil bli med. Klem Anonymous poster hash: 44503...f5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå