Gå til innhold

Hva slags tilbehør ville du hatt til denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke ha akkurat denne kjolen, men den likner veldig, er bare litt lengre, og mørk, mørk blå med bittelitt glitter... Sko, strømper, smykker.. Hva hadde du valgt å ha til denne kjolen?

Anonymous poster hash: a707b...165

Bilde er slettet pga brudd på regel om opphavsrett.

Brukermoderator Iiiiiik

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...ingen ?

Skrevet

Ikke velg den kjolen. Tacky

Anonymous poster hash: e13b8...797

Skrevet

...ingen ?

Veldig fin kjole! Alt det andre har jeg ikke peiling på. Du trenger sko og strømper, svart begge to sikkert!? Jeg er elendig på hva som passer eller ikke. Som oftest tenker jeg " hvem faen bryr seg egentlig"😁

Anonymous poster hash: 20fa9...95e

Skrevet

Ville ikke hatt så mye smykker siden det er glitter i kjolen. Et smalt sølvarmbånd og øredobber i sølv, ikke noe i halsen.

Jeg ville valgt sorte strømper og sko

Anonymous poster hash: 863aa...70e
Skrevet

Jeg ville valgt smoky mørke grå strømper, tynne, slik at de ikke blir for mørke. Og sølvsmykker.

Skrevet

Ikke velg den kjolen. Tacky

Anonymous poster hash: e13b8...797

Det eneste som måtte være tacky på den kjolen er at den muligens er for kort...derfor har jeg også kjøpt en kjole som er lengre, ellers likner den veldig. Alle kjoler som er tettsittende er ikke tacky skjønner du...men du har selvfølgelig rett til å mene det.

Skrevet

...ingen ?

Veldig fin kjole! Alt det andre har jeg ikke peiling på. Du trenger sko og strømper, svart begge to sikkert!? Jeg er elendig på hva som passer eller ikke. Som oftest tenker jeg " hvem faen bryr seg egentlig"😁

Takk! Jeg er virkelig ikke flink med tilbehør jeg heller, så derfor jeg spør...😁😝

Skrevet

Til julebord? Nude strømper, røde sko, rød clutch, røde lepper og negler. Pent oppsatt hår, diskret øyensminke og røde perler i ørene.

På byen? Sorte strømper og sko, liten skulderveske med tynn rem, kraftig øyensminke og nude lepper, løst hår, diskrete smykker i sølv eller gull.

Skrevet

Til julebord? Nude strømper, røde sko, rød clutch, røde lepper og negler. Pent oppsatt hår, diskret øyensminke og røde perler i ørene.

På byen? Sorte strømper og sko, liten skulderveske med tynn rem, kraftig øyensminke og nude lepper, løst hår, diskrete smykker i sølv eller gull.

Røde sko/tilbehør til blå kjole?

Skrevet

Ikke mørke strømper til den, nude er bedre da! Ingen smykker rundt halsen, oppsatt/pyntet hår med ørebobber om mulig og tynne armbånd rundt håndleddene. Skoene kan være pyntete men helst ikke klumpete slik på bildet. Hvis fargen på skoene er en annen enn kjolen så se om du kan få clutch som passer med skoene. Sølv, blå eller sorte sko passer til kjolen. 

Anonymous poster hash: e84f6...101
Skrevet

Takk for tips! Den siste "på byen"-varianten er nok mer min stil, så blir nok noe mer i den stilen til tross for julebord. Er en veldig uformell gjeng kolleger jeg har, så det går nok bra...😊😁

Skrevet

Ikke mørke strømper til den, nude er bedre da! Ingen smykker rundt halsen, oppsatt/pyntet hår med ørebobber om mulig og tynne armbånd rundt håndleddene. Skoene kan være pyntete men helst ikke klumpete slik på bildet. Hvis fargen på skoene er en annen enn kjolen så se om du kan få clutch som passer med skoene. Sølv, blå eller sorte sko passer til kjolen.

Anonymous poster hash: e84f6...101

Takk! Har både sorte og nude strømper, så får se hva det blir...!

Skrevet (endret)

Den er da sort?!

Hvis den er blå ville jeg gått for nude strømper og nude pumps på byen. Ikke sort. Rødt funker fin-fint til mørk blått :)

Endret av MammantilNurket
Skrevet

ville kjørt på sølv.

Sølv sko, eller svarte sko med sølvspenne

En liten veske i sølv

sølv armbånd

Sølvøredobber

Oppsatt hår med en sølvspenne

nude strømper :)

Anonymous poster hash: 92b22...8d7
Skrevet

Den er da sort?!

Hvis den er blå ville jeg gått for nude strømper og nude pumps på byen. Ikke sort. Rødt funker fin-fint til mørk blått :)

Kjolen på bildet er sort ja, men det er ikke akkurat den jeg skal ha. Min likner VELDIG, men er litt lengre og mørk, mørk blå med litt glitter på 😊

Skrevet

Skal ikke ha akkurat denne kjolen, men den likner veldig, er bare litt lengre, og mørk, mørk blå med bittelitt glitter... Sko, strømper, smykker.. Hva hadde du valgt å ha til denne kjolen?

Bilde er slettet pga brudd på regel om opphavsrett.

Brukermoderator Iiiiiik

Åh, beklager, tenkte ikke på det med opphavsrett på bildet...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...