Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 Jeg skjønner ikke hvorfor dere kaller barna deres for "diagnosebarn" eller "adhd-barn". Det høres ut som om det er kun det som definerer ungene deres? Anonymous poster hash: 41018...cf5
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #2 Skrevet 19. november 2015 Hvis du refererer til innlegget mitt, så kaller jeg ham ikke det til vanlig. Faktisk første gangen. Det var mest for å få frem at det er en grunn til at han reagerer slik han gjør i overskriften. På en kortfattig måte. Anonymous poster hash: 8ee11...c4e
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #3 Skrevet 19. november 2015 Men herregud, da. Hvis poenget er at ungen har en diagnose, så kall nå en spade en spade! I alle andre sammenhenger er jeg sikker på at barn er barn. Noen ganger er de gutt, jente, fireåring, tenåring, trassige osv. Og noen ganger er de diagnosebarn. Anonymous poster hash: 5f7ea...ff4
Mandala Skrevet 19. november 2015 #4 Skrevet 19. november 2015 Iblant er det avgjørende å få frem at barnet har diagnose og da kan man like gjerne si "diagnosebarn".
Gjest Muji81 Skrevet 19. november 2015 #6 Skrevet 19. november 2015 Men herregud, da. Hvis poenget er at ungen har en diagnose, så kall nå en spade en spade! I alle andre sammenhenger er jeg sikker på at barn er barn. Noen ganger er de gutt, jente, fireåring, tenåring, trassige osv. Og noen ganger er de diagnosebarn. Anonymous poster hash: 5f7ea...ff4 Enig i dette. Når resten av innlegget tydelig viser foreldrekjærlighet er dette storm i vannglass. Stakkars "ørebarnet" mitt som har en mor som definerer ungen først og fremst via væske i mellomøret!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #7 Skrevet 19. november 2015 Jeg omtaler ikke barnet mitt slikt til barnet eller til tilfeldige mennesker jeg prater med. men om jeg skal skrive noe her inne og ikke ønsker å si akkurat hva som feiler mitt barn men skal ha fram at det er mer krevende eller har problemer med ting. Det er for å gjøre meg og oss mer anonyme og for å forklare med mindre ord om det ikke er barnet og dets diagnose som er hovedpunktet. Anonymous poster hash: 21c30...e99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå