Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 Vi skal bestille småkaker fra Nordkak. Jeg lurer på hva som er best. Kjøpe først, og så selge? Eller bør vi samle inn bestillinger, og så kjøpe kakebokser? Anonymous poster hash: 5bb00...f2d
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. november 2015 #2 Skrevet 19. november 2015 (endret) Aldri opplevd annet enn å få utlevert x antall bokser med frist til da og da til å returnere pengene. 10 bokser går ganske lett å bli kvitt. Endret 19. november 2015 av Lektor Doppler med tillegg
Husbygger Skrevet 19. november 2015 #3 Skrevet 19. november 2015 Vi selger til inntekt for klassetur. Vi har gjort det sånn at vi tar imot bestillinger først, så bestiller vi det folk vil ha.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #4 Skrevet 19. november 2015 Sukk... Det er ALDRI noen som selger slikt i nærheten av meg. 😩 Som kjøper ville jeg foretrukket å få bestille fra en liste, så jeg kan få levert akkurat det jeg selv ønsker, heller enn å risikere å ikke få favoritten fordi selger er utsolgt. 😊👍 Anonymous poster hash: 7bb9b...dc9
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #5 Skrevet 19. november 2015 Jeg ser på facebook at blant min omgangskrets er det normalt å ta opp bestilling og så levere ut når det har kommet. Anonymous poster hash: b99cd...cf4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå