Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 Begynte med eggløsningstester på mandag (strimler) da jeg var ganske sikker på at eggløsning var i morgen. Denne var da ganske sterk(både kontroll strek og test strek) men ikke positiv. Resten av uken har den blitt gradvis svakere. Har hatt stabile sykluser på 30 dager så synes dette er rart. I mitt hode så tror jeg den kan ha vært positiv på søndag Kan eggløsningen plutselig komme så tidlig og vil ett egg være modent da? Blir vel en mnd til med skuffelser Anonymous poster hash: c7c13...ae2
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #2 Skrevet 19. november 2015 Ville heller gått for de digitale. Har brukt strips og stav, og synes de er vanskelige å tyde. Anonymous poster hash: 4e332...16d
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #3 Skrevet 19. november 2015 De har jeg prøvd og de slo ikke ut på meg. Hi Anonymous poster hash: c7c13...ae2
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #4 Skrevet 19. november 2015 Er du sikker på at du har eggløsning da? Anonymous poster hash: f980e...24d
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #5 Skrevet 19. november 2015 Den kan jo ha vært positiv søndagen som du sier. Ev. så er du slik som meg, og får ikke knallsterke tester. I slutten av oktober hadde jeg null strek en torsdag, svak strek en fredag, så sterkere lørdagen, men likevel svakere enn kontrollstreken. Søndag var testen negativ. Jeg tolket det som at eggløsningen var i løpet av søndagen, og det må nok ha stemt, fordi jeg er nå snart 5 uker på vei. Anonymous poster hash: 5750c...6e8
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #6 Skrevet 19. november 2015 Strimlene slår ut positivt hver mnd når jeg mener å ha eggløsning og mensen kommer nøyaktig 14 dager etterpå så regner med at jeg har eggløsning da. Clearblue har jeg prøvd i 2 sykluser og andre syklusen jeg prøvde testet jeg og med strimler for å se. Hi Anonymous poster hash: c7c13...ae2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå