Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 Hei I går var jeg på sykehuset og svelget pillen som stopper fostervekst.. Jeg tror jeg var gravid med tvillinger da legen målte to steder inni livmoren, og måtte leite litt før han sa, kort "ja helt oppi der ligger den ja", samtidig som han fikk et bilde med en gang han var fornøyd med. Synes det er vondt å tenke på. Kan vel på sett å vis si det sånn at jeg angrer på at jeg har gjort dette... men nå er det ingen vei tilbake, jeg har tatt pillen og må bare fullføre med cytotec... Gruer meg veldig mye til smerter og blødninger...Måtte bare få det ut et sted. Anonymous poster hash: 14eb2...a59
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #2 Skrevet 19. november 2015 Sier du at det passet bedre med to enn med en? Jeg vet veldig godt at det er sårt å ta abort da jeg har gjort det selv to ganger. Men man må bare minne seg selv på hvorfor man gjorde det, for man har jo en god grunn til å ta en så alvorlig avgjørelse. Ut i fra det du sier så er det ingenting av det som gir indikasjon på at det er tvillinger. Anonymous poster hash: 92e0a...db8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå