Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 Jeg bor nå på østlandet, i forstaden til en by. Skikkelig byggefelt. Det er ikke lenger noe som holder meg igjen her jeg bor, så jeg har lyst til å ta med meg guttungen og flytte. Enten bare et par timer unna eller på andre siden av landet. Det jeg ønsker er landlige omgivelser(ei bygd), et stykke unna en storby, stor og rolig plass. Jobb er jo også et kriterium selvsagt, men ønsker først og fremst og finne noen plasser som kunne være aktuelle, og så får jeg leite i jobbjungelen siden:) Hvor syns du jeg bør flytte? Anonymous poster hash: 95ecf...449
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #2 Skrevet 19. november 2015 Nordhordland! Landlig og fint og samtidig kort vei til Bergen med mange jobbmuligheter. Alt etter hvor du bosetter deg, er det også gode kollektivtilbud med buss og båt. De bynære kommunene har en veldig god vekst så er veldig populære for barnefamilier. Anonymous poster hash: 29f5b...292
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #3 Skrevet 19. november 2015 Røros Bodø Kirkenes Namsos Anonymous poster hash: 2e5fb...c8c
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #4 Skrevet 19. november 2015 Du bør flytte til et sted du har venner eller familie. Å etablere et helt nytt nettverk på et sted du ikke har noen kontakter er ofte veldig tungt. Anonymous poster hash: dc72a...02a
Appelsinpiken Skrevet 19. november 2015 #5 Skrevet 19. november 2015 Hva e du utdannet som? Og hvilken jobb kan du tenke deg?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #6 Skrevet 19. november 2015 Du bør flytte til et sted du har venner eller familie. Å etablere et helt nytt nettverk på et sted du ikke har noen kontakter er ofte veldig tungt. Anonymous poster hash: dc72a...02a Jeg er helt enig med deg mtp HI har en unge i bildet. For 10 år siden flyttet jeg langt unna nettverket mitt pga en spennende stilling. Angrer ikke på at jeg gjorde det, men jeg hadde bare meg selv å tenke på Hadde aldri gjort det samme nå som jeg har selv stiftet familie. Anonymous poster hash: ec15b...7a5
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #7 Skrevet 19. november 2015 Dvergsnes Kristiansand Anonymous poster hash: 6b3f8...9aa
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #8 Skrevet 19. november 2015 Et sted der det ikke er opprettet eller vil bli opprettet asylmottak. Sjekk opp om det står tomme bygg og om det finnes pengegriske mennesker som vil sko seg på dette der du finner det for godt å bo. Ville hvertfall jeg ha gjort. Lykke til! Anonymous poster hash: d8d34...f0c
ma(G)ma med to små :) Skrevet 19. november 2015 #9 Skrevet 19. november 2015 Levanger ❤️ Akkurat passe stort, like ved stor flyplass, kort vei inn til Trondheim, greit klima og lett å bli kjent med folk gjennom skole og barnehage. Ekstra lett å bli kjent med noen er det hvis du studerer/tar et fag på høgskolen.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #10 Skrevet 19. november 2015 Levanger ❤️ Akkurat passe stort, like ved stor flyplass, kort vei inn til Trondheim, greit klima og lett å bli kjent med folk gjennom skole og barnehage. Ekstra lett å bli kjent med noen er det hvis du studerer/tar et fag på høgskolen. Snakket i dag med en eldre herremann som hadde bodd både påLevanger og i Verdal, han anbefalte Verdal da de var myyyye triveligere der. Frarådet helt Steinkjer derimot. Men snakker vi alikevel dette området av verden tenker jeg Inderøy. Anonymous poster hash: 90eb9...8d8
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #11 Skrevet 19. november 2015 Et sted der det ikke er opprettet eller vil bli opprettet asylmottak. Sjekk opp om det står tomme bygg og om det finnes pengegriske mennesker som vil sko seg på dette der du finner det for godt å bo. Ville hvertfall jeg ha gjort. Lykke til! Anonymous poster hash: d8d34...f0c Herlighet, for et patetisk argument! Anonymous poster hash: 01f1a...848
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #12 Skrevet 19. november 2015 Indre Østfold. Her kan du bo laaangt inni skogen om du vill.. :-) Likevel er det ikke så langt å pendle til de større byene for å jobbe. Masse trevlige folk får du på kjøpet. Anonymous poster hash: 6e8b5...f61
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #13 Skrevet 19. november 2015 Røros Bodø Kirkenes Namsos Anonymous poster hash: 2e5fb...c8c Røros er fantastisk flott. HI Anonymous poster hash: 95ecf...449
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #14 Skrevet 19. november 2015 Levanger ❤️ Akkurat passe stort, like ved stor flyplass, kort vei inn til Trondheim, greit klima og lett å bli kjent med folk gjennom skole og barnehage. Ekstra lett å bli kjent med noen er det hvis du studerer/tar et fag på høgskolen. Snakket i dag med en eldre herremann som hadde bodd både påLevanger og i Verdal, han anbefalte Verdal da de var myyyye triveligere der. Frarådet helt Steinkjer derimot. Men snakker vi alikevel dette området av verden tenker jeg Inderøy. Anonymous poster hash: 90eb9...8d8 Takk for inspill, begeg to HI Anonymous poster hash: 95ecf...449
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #15 Skrevet 19. november 2015 Levanger ❤️ Akkurat passe stort, like ved stor flyplass, kort vei inn til Trondheim, greit klima og lett å bli kjent med folk gjennom skole og barnehage. Ekstra lett å bli kjent med noen er det hvis du studerer/tar et fag på høgskolen. Snakket i dag med en eldre herremann som hadde bodd både påLevanger og i Verdal, han anbefalte Verdal da de var myyyye triveligere der. Frarådet helt Steinkjer derimot. Men snakker vi alikevel dette området av verden tenker jeg Inderøy. Anonymous poster hash: 90eb9...8d8 Du må få med elendige sommere og enda verre vintre. Sludd og regn. Knapt nok skiføre. Er så fornøyd med å ha lagt Trøndelag bak meg. Gå for mjøsbyene. Anonymous poster hash: 42ccc...491
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #16 Skrevet 19. november 2015 Levanger ❤️ Akkurat passe stort, like ved stor flyplass, kort vei inn til Trondheim, greit klima og lett å bli kjent med folk gjennom skole og barnehage. Ekstra lett å bli kjent med noen er det hvis du studerer/tar et fag på høgskolen. Snakket i dag med en eldre herremann som hadde bodd både påLevanger og i Verdal, han anbefalte Verdal da de var myyyye triveligere der. Frarådet helt Steinkjer derimot. Men snakker vi alikevel dette området av verden tenker jeg Inderøy. Anonymous poster hash: 90eb9...8d8 Du må få med elendige sommere og enda verre vintre. Sludd og regn. Knapt nok skiføre. Er så fornøyd med å ha lagt Trøndelag bak meg. Gå for mjøsbyene. Anonymous poster hash: 42ccc...491 Men tenk så vakkert og herlig det er på de fine dagene, helt magisk 😍 Anonymous poster hash: 90eb9...8d8
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #17 Skrevet 20. november 2015 Levanger ❤️ Akkurat passe stort, like ved stor flyplass, kort vei inn til Trondheim, greit klima og lett å bli kjent med folk gjennom skole og barnehage. Ekstra lett å bli kjent med noen er det hvis du studerer/tar et fag på høgskolen. Snakket i dag med en eldre herremann som hadde bodd både påLevanger og i Verdal, han anbefalte Verdal da de var myyyye triveligere der. Frarådet helt Steinkjer derimot. Men snakker vi alikevel dette området av verden tenker jeg Inderøy. Anonymous poster hash: 90eb9...8d8 Du må få med elendige sommere og enda verre vintre. Sludd og regn. Knapt nok skiføre. Er så fornøyd med å ha lagt Trøndelag bak meg. Gå for mjøsbyene. Anonymous poster hash: 42ccc...491 Men tenk så vakkert og herlig det er på de fine dagene, helt magisk 😍 Anonymous poster hash: 90eb9...8d8 Jeg synes klimaet er supert, jeg! Både fine somre og vintre! Men klart, nå er jeg oppvokst på nordlandskysten, så i forhold til hva jeg er vant med blir jo det meste bra 😂😂😂 Liker også Inderøyområdet veldig godt, men ville absolutt ikke ha gått for Verdal. Synes det er alt for stor overvekt av rånere og harry folk der. I mange år har det også vært veldig mye dop, og det ønsker jeg ikke at ungene mine skal vokse opp med. Dessuten er det jo ikke noe fint på Verdal i det hele tatt! Skikkelig trist by! Samme med Steinkjer. Levanger derimot er vakker 😍 Anonymous poster hash: 52b48...0d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå