Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 Er sykemeldt tom i morgen. Skal egentlig på nattevakt i natt og føler meg ganske grei nå. Hvis jeg går på natt i natt får jeg imidlertid ikke sovet noe særlig etter vakt pga ungene har fri fra skole og barnehagen. Gå på jobb (noen andre er allerede leid inn for meg) eller la det være? Anonymous poster hash: fa078...fe1
TPK Skrevet 19. november 2015 #2 Skrevet 19. november 2015 Du kan vel ikke gå på jobb hvis de har vikar? Dessuten tror jeg da du.må ha en friskmelding fra lege, så det er litt papirarbeid med det også. Hva hadde du tenkt å gjøre ang soving i morgen hvis du var frisk? Høres slitsomt ut å ikke få sove. Jeg hadde nok blitt hjemme..
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #3 Skrevet 19. november 2015 Er du ikke sykmeldt da? Anonymous poster hash: 29752...283
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #4 Skrevet 19. november 2015 Er du ikke sykmeldt da? Anonymous poster hash: 29752...283 Jo, er sykemeldt. Men frisk nok nå til å jobbe i natt.. Vanligvis er ungene på skole/barnehage til jeg er ferdig å sove etter natt. I morgen har alle fri. Tror jeg bare blir hjemme😳 Anonymous poster hash: fa078...fe1
førskolelæreren Skrevet 19. november 2015 #5 Skrevet 19. november 2015 Hadde ikke dratt på jobb. Utnytt dagen max med barna!! ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå