Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 Jeg hater den tida. Aller mest hater jeg at de er så skjøre. At man hele tiden tror de skal dø. Som istad da babyen hadde bæsja. Og tissa utover hele seg selv da jeg tok av bleia. Var opptatt med det da jeg så hun bare lå og "pumpet ut" spy (melk, drakk mye melk og jeg presset nok på magen ved å holde opp beina), og seriøst, jeg trodde hun skulle dø!!! Reagerte lynraskt og la henne fremover (lærte det på sånt "sikkerhetskurs for spedbarn"). Det gikk jo bra, men så helt jævlig ut. Orker ikke mer, er så redd. Har vært gjennom det samme med toåringen, åpenbart, og den krybbedødredselen... Det er bare lite hyggelig... og så går det bra, helt til neste gang jeg tror en av dem skal daue Anonymous poster hash: 59fae...5d3
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #2 Skrevet 19. november 2015 Og nei, det var ikke vanlig, liten gulp. Hun lå og hadde spasmer omtrent. Så nok 1000 ganger verre ut enn det var, da. Anonymous poster hash: 59fae...5d3
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #3 Skrevet 19. november 2015 Hvorfor tror du hun skal dø fordi hun kaster opp? Jeg tror du bør jobbe litt med katastrofetenkingen din. Sannsynligheten for at noe alvorlig skjer er jo veldig liten! Anonymous poster hash: 0a6a8...57c
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #4 Skrevet 19. november 2015 Hvorfor tror du hun skal dø fordi hun kaster opp? Jeg tror du bør jobbe litt med katastrofetenkingen din. Sannsynligheten for at noe alvorlig skjer er jo veldig liten!Anonymous poster hash: 0a6a8...57c Fordi hun ikke pustet og lå og hadde spasmer. Kanskje fordi toåringen har slitt med å sette mat i halsen og holdt på å bli kvalt av det Anonymous poster hash: 59fae...5d3
hms33 Skrevet 19. november 2015 #5 Skrevet 19. november 2015 Hvorfor har du fått barn nr 2 når du syns det er så fælt?!?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #6 Skrevet 19. november 2015 Usikker på om det er normalt å være så redd... Det er i alle fall ikke bra. Du burde ta det opp med helsesøster eller noen andre som kan hjelpe deg... Babyer er ikke så skjøre. De er noe hjelpeløse, men de tåler mer enn det kan virke som. Skjønner at det kan oppleves forferdelig om et barn setter maten fast i halsen, men sjeldent det fører til dødsfall. Du som mor er jo i stand til å hjelpe om noe skjer. Kanskje et førstehjelpskurs rettet mot førstehjelp på babyer og barn kan være noe som får deg til å føle deg tryggere? Jeg gikk på det da vi hadde spedbarn, og følte at jeg var bedre rustet til å takle det om noe skulle skje. Anonymous poster hash: 7e937...06e
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #7 Skrevet 20. november 2015 Hvorfor har du fått barn nr 2 når du syns det er så fælt?!? Du er rar hvis du tror de er babyer hele livet. Ikke alle vil ha BABY, noen vil h familie..sukk Anonymous poster hash: 59fae...5d3
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #8 Skrevet 20. november 2015 Usikker på om det er normalt å være så redd... Det er i alle fall ikke bra. Du burde ta det opp med helsesøster eller noen andre som kan hjelpe deg... Babyer er ikke så skjøre. De er noe hjelpeløse, men de tåler mer enn det kan virke som. Skjønner at det kan oppleves forferdelig om et barn setter maten fast i halsen, men sjeldent det fører til dødsfall. Du som mor er jo i stand til å hjelpe om noe skjer. Kanskje et førstehjelpskurs rettet mot førstehjelp på babyer og barn kan være noe som får deg til å føle deg tryggere? Jeg gikk på det da vi hadde spedbarn, og følte at jeg var bedre rustet til å takle det om noe skulle skje. Anonymous poster hash: 7e937...06e Jeg har vært på et kurs er ikke redd hver dag, hele tiden, er redd hvis det skjer noe. Det går heldigvis mer over etterhvert. Har jo n 2,5 - åring som det er sjeldent at jeg er redd for pr idag. Anonymous poster hash: 59fae...5d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå