Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 Noen andre med samme erfaring? Føler meg egentlig veldig sikkert på at det skyldes spiralen. Hadde den for 5 år siden også, men fikk ikke kviser. Den gang het den levonova. Men har skjønt det er samme? Har konstant 4-5 verkende kviser i ansiktet daglig siden måneden etter jeg satt den inn. Er så plagsomt at jeg vurderer å fjerne den etter bare 4 mnd. Kan ikke se noen andre grunner til kvisene. Aldri hatt det slik ellers. Takk for svar Anonymous poster hash: 9c83d...bb2
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #2 Skrevet 19. november 2015 Jeg fikk satt inn mirena i august og har haugevis av kviser nå. Har ikke vært plaget med det på årevis... Vurderer også å ta den ut pga det. Anonymous poster hash: c1f66...3c1
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #3 Skrevet 19. november 2015 Hm takk for svar. Ikke glad for at du har samme problem, men det støtter mistanken min hvertfall. Har sagt til mannen at den ryker over nyttår om det ikke bedrer seg, da har den stått 5 fulle mnd. Sist stabiliserte blødninger seg innen 4 mnd. Anonymous poster hash: 9c83d...bb2
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #4 Skrevet 19. november 2015 Jeg har også mye verre hud nå enn før. Har aldri hatt ferskenhud uansett, men etter at spiralen ble satt inn har hakeområdet blitt fullt av kviser og kvisearr Ser ut som en fjortis. Kan ikke bruke annen prevensjon, så nå går jeg på acne-medisiner... Anonymous poster hash: 13bd4...c44
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #5 Skrevet 19. november 2015 Jeg har også mye verre hud nå enn før. Har aldri hatt ferskenhud uansett, men etter at spiralen ble satt inn har hakeområdet blitt fullt av kviser og kvisearr Ser ut som en fjortis. Kan ikke bruke annen prevensjon, så nå går jeg på acne-medisiner... Anonymous poster hash: 13bd4...c44 Så leit. Synes du medisinene virker? Hva slags type er det? Jeg kan heller ikke bruke noe annet enn spiral/minipille ev kondom, så funker ikke dette blir det sterilisering. Er fornøyd ellers, så det er kjedelig med de voldsomme kvisene. Har heller aldri hatt babyhud, men likevel vare kviser en og annen gang. Nå er det ille hver dag. Anonymous poster hash: 9c83d...bb2
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #6 Skrevet 19. november 2015 Alle mine er foresten også på haken, så hele området ser skikkelig betent ut. Anonymous poster hash: 9c83d...bb2
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #7 Skrevet 19. november 2015 samme her. har hatt den siden mai. og mye kviser siden da.. på haka. store vonde kviser..ganske frustrerende. Anonymous poster hash: 222e5...d62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå