Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 Skal vaske hybelen i huset grundig før opppussing. Er gravid i uke 33. Kan jeg vaske de møkkete veggene med salmiakkblanding? Anonymous poster hash: c871b...b30
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #2 Skrevet 19. november 2015 Salmiakk er et løsemiddel. Prøv å sette bort oppgaven til noen andre Hilsen kjemistudent Anonymous poster hash: 193ca...5df
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #3 Skrevet 19. november 2015 Har desverre ingen jeg kan spørre. Men hva om jeg bruker maske?? Anonymous poster hash: c871b...b30
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #4 Skrevet 19. november 2015 Du skal ha en ganske heftig maske for å rense luften, da er det sikkert like billig å leie noen til å vaske enn å kjøpe noe sånt. Nå er det jo sånn at salmiakk er vanligst tidlig i svangerskapet, pga utviklingsfare hos fosteret. Men løsemidler kan jo gi hjerneskade hos voksne, så hvem vet hvor lite som skal til hos et foster... Jeg ville iallfall satt dører og vinduer opp på vid vegg og tatt mange pauser. Evt kan du kanskje bruke klor? For guds skyld ikke bland de to Og snakk med legen din! Jeg er bare student! Men på laben (er gravid selv) holder jeg meg langt unna løsemidlene, selv om de er i avtrekkskap. Anonymous poster hash: 193ca...5df
Luksusdyret Skrevet 19. november 2015 #5 Skrevet 19. november 2015 MÅ du vaske med salmiakk da? Har aldri vasket med verken det eller klor i hele mitt liv, og jeg har flyttet mange ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå