Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 Sluttet på et sykehjem grunnet høyt arbeidspress som førte til liten motovasjon. Samt et behov for roligere hverdag grunnet at jeg er småbarnsmamma og trenger overskudd å gi barnet. Jobber nå i omsorgsbolig for utviklingshemmede. Kjenner på at jeg mister min yrkesidientitet. Ingen andre ansatte med min utdannelse å prate med. Lite til ingen utfordringer direkte knyttet til min opprinnelige utdannelse. Kjenner jeg savner det somatiske, prosedyrene, det tverrfaglige samarbeidet og samholdet med andre i samme situasjon. Jeg vet det er mulig å få gamle jobben tilbake, men er det lurt? Jeg var jo lei og det var en grunn til at jeg sluttet...allikvel savner jeg å være der for de eldre. Hjelpe dem i hverdagen. Utføre sykepleieoppgaver.... Jeg føler jeg har lært mye om miljøterapi og kan bruke dette mye i arbeidet videre... Er så i tvil. Hva hadde dere gjort? Trives ikke i rollen som kun miljøarbeider, selv om det er en enormt viktig jobb, er motivasjonen ikke på plass nå heller.. 😐 Anonymous poster hash: ea911...f9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå