Gå til innhold

Hvis det gikk dårlig mellom deg og mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Din. Hvis det var krangling å mistillit i hverdagen.

Mannen din jobbet i en bedrift hvor alle er relativt unge og status kåte og de nesten ikke hadde ansatte igjen og dermed bare var de to sjefene(mannen din en av de) og så begynner en glamour modell å jobbe der. Så de 3 alltså... Ville det ha plaget deg ? Jobben fester ca 1 gang i mnd itillegg til julebord og den slags + mye overtid.

Anonymous poster hash: c9119...7e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, hvis en mann VIL være utro så spiller det ingen rolle om han jobber sammen med glamourmodell eller ikke. Ikke alle glamourmodeller ligger med alle menn, det kan hende han ikke er hennes type en gang. Hvis en mann IKKE vil være utro så hjelper det ikke at han jobber sammen med den peneste dama på jord, han vil fortsatt beholde buksene på.

Skrevet

En person som ønsker å være utro er det. Uavhengig om han/hun jobber sammen med en person som ser godt ut.

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke tenkt videre over.

Jeg tror faktisk at om mannen min ønsket å være utro hadde han valgt noen andre enn jobbkollegaer, for det kan fort bli veldig kleint....

Anonymous poster hash: 88e89...1b6
Skrevet

Tror du skal prioritere hva du orker å bekymre deg over . Sett heller all fokus på å redde forholdet deres. Hva kan DU gjøre for å bedre det? Kan du gjøre en forandring som kan bedre forholdet på sikt? Er du ærlig om dine følelser og behov? er du flink å vise kjærlighet? Setter dere for mye fokus på det negative? Har dere tid til hverandre? Still deg selv disse spørsmålene istedenfor å fundere på om din mann vil være utro på firmafest.

Anonymous poster hash: bcba0...3b0

Skrevet

Det ville vel ikke vært den nye kollegaen hans som var det største problemet her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...