Gå til innhold

Dere med 5 årige jenter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere kjøpe til de til jul? Trenger tips! Datteren min blir 5 år før jul. Vurderer å kjøpe slalom utstyr til henne til bursdagen, men er rimelig blank å hva jeg skal kjøpe til jul. Hun er ikke like opptatt av dukker lenger heller.

Anonymous poster hash: 1a58a...066
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mi jente elsker dukker da, men nå går det mye i Lego også. Så hun får Lego og en dukkeseng.

Anonymous poster hash: e9ce4...a4b

Skrevet

Vi skal til utlandet i vinterferien så hun skal få en rosa koffert og inni kofferten legger jeg noen smågaver hun ønsker seg (play-doh, prompepute, UNO-kortspill o.l. som hun har krysset av i lekekatalogen). Tipper hun synes det blir kjempestas med sin egen koffert :)

Anonymous poster hash: 266bc...490
Skrevet

Hva skal dere kjøpe til de til jul? Trenger tips! Datteren min blir 5 år før jul. Vurderer å kjøpe slalom utstyr til henne til bursdagen, men er rimelig blank å hva jeg skal kjøpe til jul. Hun er ikke like opptatt av dukker lenger heller.

Anonymous poster hash: 1a58a...066

Mi skal få sovepose til bruk på teltturar, frost sengetøy til nye storsenga ho fekk til bursdagen, og litt lego (handlar frå besteforemdra og) ho ynskjer seg og dokkeklede.

Anonymous poster hash: ed69f...543

Skrevet

Lego skal min få til jul.

Skrevet

Ønskelisten her er omtrent som følger: ALT med Frost, vekkeklokke, armbåndsur, plakat/bilde til rommet, Lego, sengeklær (Frost..), lekedeig med utstyr (spes muffins, kaker ol), tegnesaker, kinetisk sand (eller hva det heter..), lekemat, kjøkkenutstyr (blender, kaffe maskin ol), kjøkken/komfyr til rommet, perler, My Little Pony, utkledningsaker, lavalampe el lign, diskokule, klær og en søster eller bror (dette siste kommer ikke til å bli innfridd..😂).

Anonymous poster hash: 0b02e...a57

Skrevet

Min jente blir 6 år i mars.

Hun ønsker seg utkledningskjole til rapunzel og askepott.

Liker slt med Minions, Monster High og Frost.

Ønsker seg sands alive, rulleskøyter, noe slags perler som klistrer seg sammen med vann.

Anonymous poster hash: 7bd93...69a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...