Gå til innhold

Høygravid og samboer på julebord...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så skrekkelig misunnelig. 

Skulle så gjerne ha vært med. Ikke er jeg invitert med, men hadde ikke klart det uansett. (Ingen andre på jobben får ha med partner heller, altså) Og det er julebord to helger på rad! Vennegjengen og jobben. Og ikke klarer jeg julebord på min egen jobb heller. (Sykemeldt, risikosvangerskap)

Men jeg skulle SÅ GJERNE kost meg litt! Spist god mat og skravla. Men jeg er liksom stuck her hjemme i sofaen... Får det jo ikke noe bedre om sambo blir hjemme såklart. Er jo ikke sånn at det blir grøftefyll når fødselen kan starte nårsomhelst, uansett...men.... Er vanligvis også ganske rasjonell. Men dette gjør meg i SKIKKELIG dårlig humør. HVORFOR kan jeg ikke bare unne den snille og gode samboeren min julebord??

Blir skikkelig sur hver gang det er tema, prøver å skjule det så godt jeg kan. Skjønner jo at jeg er helt på vidda...

Har noen opplevd noe sånt? Å Skjønne at man er helt ute, men føler på det allikevel? Makan....

Anonymous poster hash: b7630...685
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vell noe av det som er kjærlighet. Å unne partneren noe selv om det er vondt for deg selv. Det er lov å være sjalu. At du setter din egen sjalusi til side viser at du er glad i ham.

Anonymous poster hash: 0dfde...9c7
Skrevet

Lag deg noe godt å spise, og inviter eventuelt noen venninner over hos dere til en hyggelig skravlekveld med f.eks førjulstapas :)

Plutselig er kvelden omme, og da er det sikkert ikke lenge før samboeren din kommer hjem igjen :)

- Neste år blir det sikkert din tur å dra på julebord ;)

Er nok ikke helt uvanlig at verden kan oppleves som litt ekstra urettferdig på den sosiale fronten når man nærmer seg fødselen heller ;)

Anonymous poster hash: 8ecca...d57
Skrevet

vi er nok to iallefall.. se innlegget over; ))

Anonymous poster hash: 26d92...602
Skrevet

Lag deg noe godt å spise, og inviter eventuelt noen venninner over hos dere til en hyggelig skravlekveld med f.eks førjulstapas :)

Plutselig er kvelden omme, og da er det sikkert ikke lenge før samboeren din kommer hjem igjen :)

- Neste år blir det sikkert din tur å dra på julebord ;)

Er nok ikke helt uvanlig at verden kan oppleves som litt ekstra urettferdig på den sosiale fronten når man nærmer seg fødselen heller ;)

Anonymous poster hash: 8ecca...d57

Du - dette var lurt.  Nå er folk invitert. Herregud så lett det var å snu dette, da ;)

Neste år!! Herregud, da er jeg mamma!!  :hjerter:

Anonymous poster hash: b7630...685

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...