Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 Hvor har dere de om natta? Ute, på eget rom? Eller fritt rundt i huset? Anonymous poster hash: f0f81...a36
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #2 Skrevet 19. november 2015 Ute Anonymous poster hash: 401e5...c8e
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #3 Skrevet 19. november 2015 Her tusler kattene fritt. Mannen irriterte seg over at kattene kom inn til oss om kvelden, men nå har han snudd. For den ene katta har blitt forvarmeren hans. Også forsover vi oss ikke, for er vi litt trege med å stå opp kommer den ene katta og vekker oss. Han skal nemlig på frokost hos naboen til fast tid hver dag. Heldigvis for oss skjønner han forskjellen på hverdag og helg, så vi blir ikke vekt i helgen men i ukedagene går han helt bananas om klokka er over halv ptte uten at noen har sluppet han ut. Anonymous poster hash: 1cf9f...871
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. november 2015 #4 Skrevet 19. november 2015 Vi har 3 stk. De er som regel ute, men dersom de er inne gir de beskjed når de vil ut. Da må jeg jo opp midt på natten og slippe de ut. Det er jeg litt lei, derfor har jeg begynt å slippe de ut på kvelden når jeg legger meg. I alle fall om ukedagene
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. november 2015 #5 Skrevet 19. november 2015 Den ene ligger på badet under vasken, den andre stort sett i senga vår og den tredje på gulvet på stua. De har katteluke så de ordner seg selv
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #6 Skrevet 19. november 2015 Her tusler kattene fritt. Mannen irriterte seg over at kattene kom inn til oss om kvelden, men nå har han snudd. For den ene katta har blitt forvarmeren hans. Også forsover vi oss ikke, for er vi litt trege med å stå opp kommer den ene katta og vekker oss. Han skal nemlig på frokost hos naboen til fast tid hver dag. Heldigvis for oss skjønner han forskjellen på hverdag og helg, så vi blir ikke vekt i helgen men i ukedagene går han helt bananas om klokka er over halv ptte uten at noen har sluppet han ut. Anonymous poster hash: 1cf9f...871 😂😂 Anonymous poster hash: 401e5...c8e
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #7 Skrevet 19. november 2015 Katten går overalt.Ligger i sengene der han vil .Koselig med dyr., Anonymous poster hash: d0de6...eee
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #8 Skrevet 19. november 2015 Hvis du har katten på eget rom ,SÅ BURDE DU ALDRI HA KATT.Det er brudd på dyrevernsloven. Anonymous poster hash: d0de6...eee
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #9 Skrevet 19. november 2015 Katten vår har fritt leide i hele huset, med unntak av mitt soverom om natten sover han som regle i en stol ved siden av sengen til eldstemann og av og til på stolen til minstemann. Anonymous poster hash: c2989...f5f
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #10 Skrevet 19. november 2015 Hvis du har katten på eget rom ,SÅ BURDE DU ALDRI HA KATT.Det er brudd på dyrevernsloven. Anonymous poster hash: d0de6...eee Kan du finne den paragrafen? Her i huset må kattene skilles under måltid pga den enes strenge diett (allergi). Den andre spiser på badet. Legger seg på varmekablene og vil sjelden ut igjen med det første. Jeg har tillitsfulle, glade katter. I blant blir han på badet natten over. Stoooorkoser seg. Dårlig med dyreplageri her i gården altså. Katter på pensjonat og kattehus må også stenges på hvert sitt rom. Anonymous poster hash: bb499...741
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #11 Skrevet 19. november 2015 Til HI: Stort sett ute. Inne en sjelden gang.. (om de har vært ute et døgn i forveien, mindre enn -9 grader ute o.l.) Anonymous poster hash: bb499...741
TPK Skrevet 19. november 2015 #12 Skrevet 19. november 2015 Den går fritt i hovedetasjen. Vil ikke ha den i sengene, så døra til andre etasje er alltid lukket. Sover som oftest i sofaen.
Gummibjørnen Skrevet 19. november 2015 #13 Skrevet 19. november 2015 Han går fritt rundt. Som regel sover han på beina til mannen min
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #14 Skrevet 19. november 2015 Kattedør på vaskerommet og går fritt. Stenger døra på kaldeste vinteren i tilfelle noe skulle skje de i kulda. Ellers går de der de vil. Hender den ene er litt plagsom om natta (piller oss på nesa med labben og tror vi har lyst på en levende kattehatt) så da stenger vi den i 1. Etg. Anonymous poster hash: 407ba...d19
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #15 Skrevet 20. november 2015 Vi har en rasekatt som bare er innendørs, og hun går fritt rundt i leiligheten på natten. Stort sett ligger hun i fotenden på sengen vår og sover. Anonymous poster hash: 5f65c...e20
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #16 Skrevet 20. november 2015 Jeg har naken katt svart. Går fritt og elsker senga våres. Men vi liker å ha vinduet opent på rommet og litt kaldt da. Da har katta ein fast stol ihuset med sine tepper i. Bytter teppe 2 ganger i uka og der elska katta seg glugg i hel. Anonymous poster hash: 49b19...1c5
Miamimom Skrevet 20. november 2015 #17 Skrevet 20. november 2015 Inne, og fritt. Hender de ikke vil inn en og annen sommernatt, men jeg bestreber å ha de inne om natta.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #18 Skrevet 20. november 2015 Hvis du har katten på eget rom ,SÅ BURDE DU ALDRI HA KATT.Det er brudd på dyrevernsloven. Anonymous poster hash: d0de6...eee Gudbedre.. da må du melde dyrevernorganisasjoner med en gang! De har kattene på egne rom. Anonymous poster hash: 5ea54...388
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #19 Skrevet 20. november 2015 Har 3 katter. Nå på vinteren er de inne om natta. De har fri tilgang i huset,minus kjøkken og soverom. Anonymous poster hash: 5ea54...388
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #20 Skrevet 20. november 2015 Hvis du har katten på eget rom ,SÅ BURDE DU ALDRI HA KATT.Det er brudd på dyrevernsloven. Anonymous poster hash: d0de6...eee Hva er i strid med dyrevernsloven om kattene er på eget rom om natten?? Der de har toalett, vann og mat.... Anonymous poster hash: f0f81...a36
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #21 Skrevet 20. november 2015 3 katter. Inne på natta hele året. De har hele 1. Etg + badet i 2. Etg. Ca 120 kvm. Dette deler de med hunden. Stort sett sover alle 4 i sofaen når vi står opp. ☺️ Anonymous poster hash: 5d5cb...548
Mamma-til-3-jenter Skrevet 20. november 2015 #22 Skrevet 20. november 2015 Av og til inne, av og til ute. Har vært mest inne nå i det siste, er mer ute om sommeren. Ligger akkurat der hun vil, mest i sofaen.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #23 Skrevet 20. november 2015 Katten går fritt gjennom en katteluke og har i tillegg tilgang til hele huset. Har du ikke lukket døra på soverommet så får man gjerne besøk av en katt eller to eller tre. Noen synes det er ekkelt, jeg synes det er veldig koselig. Anonymous poster hash: 12eeb...e43
*Nøtta* Skrevet 20. november 2015 #24 Skrevet 20. november 2015 De lusker nå rundt i hele huset. Med untak av soverommene, der er dørene lukket. Noen netter er huskatten ute, noen ganger vil hun være inne. Nå som det begynner å bli kaldt har vi laget til en skikkelig lun og god sundolittkasse til henne under verandaen(der hun plaier å ligge til vanlig) og satser på at den vil bli brukt de nettene hun velger å være ute..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2015 #25 Skrevet 23. november 2015 Inne på natta,vi bot i 2 etg. Så vanskelig å høre om dr mjauer om de er ute. Kjennes uansett best om de er inne. Får ikke helt ro i kroppen om de er ute. De hat fri tilgang til hele leiligheten døgnet rundt. Men " kastes" ut av soverommet når mor og far skal hygge seg litt. Synes det er så utrolig koselig med dyra mine. Har 2 katter og en hund. Og alle er der de føler for. Den ene har sin plass på soverommet som hu liker best, I en korg med puter og et saueskinn. Men hu er også den typen som spinner i vinkler om mannen ikke våkner til morgenens faste tid. Nemlig 04.45 på morran. For han pleier å gi de kattemelk når han står opp. Så nåde han om han ikke drar seg opp da. . Men hun også respektere at helg er helg. Kunne aldri levd uten de, og ville aldri satt de på et rom om natta. De er familie. Så de har lik rett som oss på å være der de vil Anonymous poster hash: f1f46...8e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå