shari_z Skrevet 19. november 2015 #26 Skrevet 19. november 2015 For meg er Robin jentenavn, og de to jentene som jeg jeg kjente på skolen brukte Robbie og Robbye til daglig bruk. Er også amerikaner, hvis det forklarer litt. Robin (som jentenavn) er ikke det mest feminint navn, og ikke et navn jeg selv ville brukt. Robyn på en jente er mye finere! Robin (som guttenavn) er lite mannlig etter min mening, og også ikke et navn jeg ville valgt. I det hele tatt foretrekker jeg navn hvor det er klart jente- eller guttenavn (Rebekka, Johannes, Michael, Karoline, osv), ikke type Kim (jentenavn der jeg kommer fra), Iben, Robin, Taylor, Terry, osv. hvor man ikke vet om det er gutt eller jente bare ved å høre navnet.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #27 Skrevet 19. november 2015 Det eneste jeg tenker om det, er at i Norge er Robin et guttenavn. Anonymous poster hash: dfdb8...ef4
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #28 Skrevet 19. november 2015 At du allerede i overskriften må forklare at det er et jentenavn er vel nok til å forstå at ei jente ved navn Robin kommer til å møte mye forvirring! Anonymous poster hash: 63a26...d03
Superdolly Skrevet 19. november 2015 #29 Skrevet 19. november 2015 For meg er det et guttenavn. Jeg ville ikke brukt det til ei jente.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #30 Skrevet 19. november 2015 Både Robin og Robyn er stygge, men absolutt guttenavn. Robyn til en jente høres litt white trash ut Anonymous poster hash: f5f41...10e
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #31 Skrevet 19. november 2015 Grusomt navn. Et av de styggeste jeg vet om, både til gutt og jente. Gi jenta di et jentenavn Anonymous poster hash: c7100...b22
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #32 Skrevet 19. november 2015 Hi her.. Jeg er totalt enig med dere alle. Jeg heter Robin nemlig :'( Hi Anonymous poster hash: 068d1...458
Gjest Antarctica Skrevet 19. november 2015 #33 Skrevet 19. november 2015 Y eller i, det er like idiotisk. Det blir ikke et jentenavn selv om man staver det feil. Hallgrim blir ikke jente selv om man skriver Hallgrym...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå