Gå til innhold

Hallo, nå koker jeg snart over

Anbefalte innlegg

Skrevet

To dager har gubben vært hjemme med syk unge. Ørebetennelse. Fått penicilindråper. Jeg kommer hjem fra jobb og jeg lukter med en gang bæsj i bleia hennes. Nei, deeet hadde ikke han luktet! Jeg skiftet. Første gang hun skulle legge seg gråt hun mye. Tok kjenpelang tid før han fant ut hun igjen hadde bæsja. Hun sovnet tilslutt etter ny runde med gråt. Sjekket henne istad (faren som fikk henne til å sove, da var hun utmattet og overtrøtte) og Guess what: med bæsj i bleia! Lukter han det ikke?!!! Han tar bilen i morgen til jobb og jeg skal være hjemme. Han "glemte" å si fra vi mangler melk, brød og middag til i morgen. Burikken er 25 min unna med bil og vi bor midt i drittbygda. Får servere saft og havregrøt kokt på vann i morgen da. Til 1,5 åringen. Hadde ikke kosta han en kalori å se i kjøleskapet mens jeg var på butikken etter jobb vel? Skal ting bli riktig må jeg gjøre de selv. Hæsjtagg enmillionbanneord.

Anonymous poster hash: cfec8...05c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å få det ut ?!

Drittgubbe !!😉

Skrevet

Hadde vel ikke kostet deg en kalori heller å ringe hjem og spørre om det trengs med handling. Hadde situasjonen vært omvendt så hadde du sikkert blitt forbannet på at mannen gikk ut ifra at du skulle huske å sjekke morgendagens meny mens du var hjemme med sykt barn.

Anonymous poster hash: 0eecb...684

Skrevet

Hadde vel ikke kostet deg en kalori heller å ringe hjem og spørre om det trengs med handling. Hadde situasjonen vært omvendt så hadde du sikkert blitt forbannet på at mannen gikk ut ifra at du skulle huske å sjekke morgendagens meny mens du var hjemme med sykt barn.

Ja, selvsagt skal man ikke forvente at en mann kan tenke selv! For ikke å snakke om gjøre to ting på en gang!!

Dakar mannen som har passet ungen sin, så slemt å forvente at han skifter skittbleier og sørger for at det er mat i hus.

Anonymous poster hash: ffbed...861

Skrevet

Eh, han ba meg kjøpe middag til idag. Kun det. Men at vi var fri for brød eller melk (som begge ungene drikker) nei det hadde han visst ikke tenkt over. Jeg sender alltid handleliste hvis jeg er hjemme selv med barn. Ikke så vanskelig å multitaske. For damer.

Skrevet

Men skiftet han ikke bleien da? Etter hun hadde lagt seg? Stakkars jente. .. Butikken åpner vel tidlig, så da får han dra å handle til dere før han drar på jobb!

Anonymous poster hash: 4bcf8...2b4

Skrevet

Men skiftet han ikke bleien da? Etter hun hadde lagt seg? Stakkars jente. .. Butikken åpner vel tidlig, så da får han dra å handle til dere før han drar på jobb!

Anonymous poster hash: 4bcf8...2b4

Det tenkte jeg og, kan vel handle før han reiser på jobb. Men så er det vel ikke sikkert at butikken er åpen så tidlig midt ute på drittbygda

Anonymous poster hash: c2738...588

Skrevet

Meeen du måtte vel ha vært i kjøleskapet før kl 22 om kvelden ? Da hadde du oppdaget dere manglet noe så du kunne handlet eller sendt ut gubben før på kvelden ?

Anonymous poster hash: fae13...9b3

Skrevet

Menn er håpløse. Kan ikke leve med dem, kan ikke leve uten dem. Det er et paradoks...

Du har min fulle sympati! Noen ganger blir man kjempefrustrert på mannen, og jeg synes det er helt forståelig at man trenger å ventilere litt, enten det er her eller til venninner.

Det ser dessverre ikke ut som de lar seg forbedre heller, disse utgavene av noen håpløse menn... Men man lærer seg å leve med det. Stort sett i hvert fall. Noen ganger renner begeret litt over...

Anonymous poster hash: aa6df...04e

Skrevet

Lan skjønne at du blir litt fustrert... Men, har dere INGEN annen mat i huset? Var det kun melk og brød som var planlagt å spise i dag? Kan du ikke lage pannekaker, vafler, omelett? Kanskje noe som frister mer enn brød for en syk liten kropp. Noen dager uten melk er heller ikke krise!

Anonymous poster hash: 2c4df...57a

Skrevet

Det med bleier skjønner jeg godt. Mannen min kjenner ikke alltid lukta han heller men han er flink til å sjekke da fordi han vet nesa hans er defekt.

Når det gjelder handling synes jeg du kan ta litt ansvar selv også. Hadde vel ikke kostet deg så mye å handle på vei hjem fra jobb.

Anonymous poster hash: 03fbc...dbf

Skrevet

Kjørte selv på butikken idag.

Skrevet

Det med bleiene er ikke helt ok, med det er ikke alle menn som merker det!

Når det kommer til handlingen så pleier jeg bestandig og ta med en liter melk og brød om jeg vet det er lenge siden dette ble handlet, og kommer jeg ds hjem og ser at vi hadde nok brød så putter jeg det i fryseren.

Skrevet

Det med bleiene er ikke helt ok, med det er ikke alle menn som merker det!

Når det kommer til handlingen så pleier jeg bestandig og ta med en liter melk og brød om jeg vet det er lenge siden dette ble handlet, og kommer jeg ds hjem og ser at vi hadde nok brød så putter jeg det i fryseren.

Ikke alle MENN som merker det? Har menn dårligere luktesans enn kvinner? Link til forskning takk? Og, i god DiB-ånd, DAMA har alltid skyld i alt, også at menn glemmer ting og ikke klarer å tenke selv! Ikke noe annet å forvente!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...