Gå til innhold

Har alle oppvaskmaskin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: c6749...d32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert ikke. Vi har.

Anonymous poster hash: 08dd2...dbf

Skrevet

Ja, hva skal man ellers gjøre? Rengjøre trusa i vasken på badet? 😈

Skrevet

Vasker du trusa i oppvaskmaskinen???

Anonymous poster hash: 4222d...f23

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg bruker å ta det i vaskemaskin...

Skrevet

Oh noes! Min flotte dysleksi sa at jeg leste vaskemaskin (for klær) 😂 jeg beklager så meget! Men, ja vi har oppvaskmaskin 😆

Skrevet

Eneste jeg vet om som ikke har oppvaskmaskin er svigers. Så nei, alle har ikke, men vil tro de fleste har.

Anonymous poster hash: 29bf1...a7b

Skrevet

Jeg levde i mange år i en hybel uten oppvaskmaskin som student. Min svigerinne bor i kollektiv (5 pers, studentblokk) uten oppvaskmaskin, og det er lignende leiligheter i hele blokken, så trolig har få eller ingen oppvaskmaskin der.

Nå har vi oppavskmaskin og jeg har erklært at vi altså ikke klarer oss uten den.

Anonymous poster hash: ac4be...e12
Skrevet

Jeg kjenner ingen som ikke har det.

Skrevet

Jeg kjenner ingen som ikke har det.

Jeg kjenner en som har oppvaskmaskin som aldri har vært i bruk. De står ved siden av den og vasker opp. Sikkert i vann som er varmet på vedovnen.

Strøm koster penger, må vite.

Skrevet

Vi og moren min. + en bekjent.

Anonymous poster hash: a745b...aab

Skrevet

Svigermor på 76 har ikke det. Hun bor alene, så har vel ikke følt behovet tror jeg...

Ellers vet jeg ikke om noen som ikke har det.

Anonymous poster hash: c69af...83d

Skrevet

Vi hadde ikke i over 5 år. Hatet det. Og da den vi fikk oss gikk til hekkan når første barnet hadde begynt med fast føde (mye oppvask) fikk jeg fnatt. Vi skal aldri være uten igjen!

Ellers så koblet sambo sine besteforeldre på maskinen sin for første gang for to år siden etter å ha hatt den i 8 år.

Det var første gang de brukte oppvaskmaskin og de bruker den kun om de får mer enn to på besøk.

Anonymous poster hash: 79393...445

Skrevet

Føler nesten at jeg er eneste uten.

Men,får nok vente til jeg vinner i lotto.

HI

Anonymous poster hash: c6749...d32

Skrevet

NEI!!! Hater å ikke ha oppvaskmaskin, men har absolutt ingen plass å plassere den. Selv ikke en liten inne på badet er det mulighet for :(
Føler ikke jeg gjør annet enn å vaske opp hele forbanna tiden! :(

Anonymous poster hash: 02379...0cf
Skrevet

De har ofte ikke oppvaskmaskin i fattige land

Anonymous poster hash: 56725...0ef

Skrevet

På slettene i Sahara er det sjelden de har det, har jeg hørt. Samme i jungelen i Arizona.

Hi mente nok av oss som bor i Norge eller tilsvarende land, tror du ikke?

Skrevet

De har ofte ikke oppvaskmaskin i fattige landAnonymous poster hash: 56725...0ef

På slettene i Sahara er det sjelden de har det, har jeg hørt. Samme i jungelen i Arizona.

Hi mente nok av oss som bor i Norge eller tilsvarende land, tror du ikke?Anonymous poster hash: 4222d...f23

I hovedinnlegget står det "?", at du tolker det dithen er ganske søkt. Et spørsmålstegn betyr jo igrunn ikke en dritt når man lar være å skrive en setning først ;)

Skrevet

Faktisk har de ofte ikke oppvaskbørster en gang... Jeg så på tv at de vasket opp med hendene. Men det var ikke så mye oppvask da, for de hadde ofte bare en kopp hver... Og ingen bestikk eller tallerkner...

Anonymous poster hash: c69af...83d

Skrevet

Vi har ikke, har ikke plass. Jeg står hver dag å forbanner den jævla oppvasken, som ALDRI tar slutt. Nr før jeg bytter ut alt med plast og blir et miljøsvin👿

Anonymous poster hash: 4951e...366

Skrevet

Jeg har ikke oppvaskmaskin, har aldri hatt det. Skulle gjerne hatt, men ingen av leilighetene jeg har leid har hatt opplegg og plass til det

Anonymous poster hash: 21ca8...26d
Skrevet

Da vi kjøpte dette huset, var det ingen oppvaskmaskin å finne på kjøkkenet. Noen måneder senere tok vi nesten total oppussing av rommet, og flunken ny integrerte oppvaskmaskin ble satt inn. Noe som er et must for oss som består av 2 voksner og to unger. Hadde vi hatt mer plass, så kunne jeg tenke meg å ha to ;) Så slipper man å 'stresse' med tømming av maskinen i ett :D

Anonymous poster hash: dd10e...f78

Skrevet

Vennina mi har ikkje.

Anonymous poster hash: 2842a...8e7

Skrevet

HI du finner mange pene og veldig brukbare på finn.no til en billig penge☺

Skrevet

Vi har nettopp flyttet i hus med oppvaskmaskin på kjøkkenet etter å ha bodd i en liten leilighet uten. Vi hadde i leiligheten valget mellom oppvaskmaskin eller vaskemaskin, så det var et lett valg å ikke ha. Det er en stor glede å ha nå og kjøkkenet er generelt ryddigere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...