Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Hun spiser veldig lite og ser så tynn ut. Hun er 10 år. Anonymous poster hash: 2c874...eed
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Herregud..les innlegget ditt igjen. Anonymous poster hash: 8342f...b3d
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 Sønnen min er 8 år, 132 høy og veier 24 kilo. De var bekymret for han når han ble innlagt med sykdom. Så ja Anonymous poster hash: 2ba82...30b
Elsker livet Skrevet 18. november 2015 #4 Skrevet 18. november 2015 Det er lite etter denne tabellen http://www.nettdoktor.no/helseraad/fakta/jenterveksttabell.php
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #5 Skrevet 18. november 2015 Alvorlig undervekt i følge kmi beregning fra norsk helseinformatikk. Få henne til lege, hun trenger å gå opp i vekt, ellers kan det gå utover vekst, fysisk og psykisk helse. Anonymous poster hash: 92f17...b50
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #6 Skrevet 18. november 2015 Hun har vært fulgt opp på sykehus fordi hun er ekstremt kresen på mat. Legen for 1 år siden mente at hun så sunn og fin ut,men nå synes jeg hun ser fryktelig tynn ut og tørr i huden. Har tidligere prøvd og få i henne sånne drikker fra apoteket,men nytter ikke. Anonymous poster hash: 2c874...eed
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #7 Skrevet 18. november 2015 Hun er 2 cm kortere og 5 kg lettere enn min gutt. Han ser normalt slank ut. Vil tro hun er litt tynn, ja. Anonymous poster hash: e605b...267
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #8 Skrevet 18. november 2015 Hun er nede på alvorlig undervekt. Jeg har forøvrig en gutt som har vippet på grensen der nylig og er ikke så fryktelig langt over enda heller. Legen hadde ingen råd eller gjorde noe som helst, så fremt barnet spiste godt og var aktiv. Noe han jo er. Anonymous poster hash: 18b3a...e8d
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #9 Skrevet 18. november 2015 Hun har vært fulgt opp på sykehus fordi hun er ekstremt kresen på mat. Legen for 1 år siden mente at hun så sunn og fin ut,men nå synes jeg hun ser fryktelig tynn ut og tørr i huden. Har tidligere prøvd og få i henne sånne drikker fra apoteket,men nytter ikke. Anonymous poster hash: 2c874...eed Da tar du henne med til legen for å få tatt blodprøver. Og er du sikker på at hun bare er kresen(synes det er rart at en 1+ åring kan være så kresen at hun sulter seg til undervekt), eller kan det være mere bak det? Jeg ville ha fått en henvisning videre, ikke lege, men mer psykologretning. Anonymous poster hash: 92f17...b50
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #10 Skrevet 18. november 2015 Jeg har en veldig kresen og småspist jente. Hun er 135cm og veier ca 26 kg. Jeg synes hun er tynn. Ikke farlig tynn, men tynn nok til at jeg ikke liker når hun er syk fordi jeg er redd hun ikke har noe å gå på. Så jeg vil nok tro at datteren din er ganske tynn ja, når hun er 5 cm høyere og en kilo lettere enn min. Anonymous poster hash: 1ea50...e84
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #11 Skrevet 18. november 2015 Hun spiser godt om det er noe hun liker,hun har tatt masse blodprøver flere ganger. Har vært kresen eller særspiser som legene sier siden hun var 1 år. Hun fikk påvist refluks for 1 år siden og fikk medisiner uten at hun merket forskjell. Var veldig mild refluks da,aldri klaget på det. Anonymous poster hash: 2c874...eed
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #12 Skrevet 18. november 2015 Har dere noen råd om hva jeg kan kjøpe/gjøre for å få i henne mer fett?hun er svært kresen. Anonymous poster hash: 2c874...eed
TPK Skrevet 19. november 2015 #13 Skrevet 19. november 2015 Ja, gutten min på 120 cm veier 25! Liker hun smoothie? Der kan du snike inn oljer, avocado, havregryn, osv. Oljer kan snikes inn i det neste av middager. Hva liker hun da?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #14 Skrevet 19. november 2015 Min gutt er også ca 140 cm (kanskje 2-3 cm lengre nå), han veier 28 kg. Han er veldig tynn, så tror absolutt din datter trenger å legge på seg når hun veier mindre ja. Min gutt er også kresen, spesielt middagene her i huset er et mareritt (han får ingen særbehandling bare for å ha sagt det). I perioder har jeg brukt meierismør på skiva hans og tilsatt en god del smør og helmelk når jeg har kokt havregrynsgrøt til han. Anonymous poster hash: 1d8c1...cf0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå