Gå til innhold

Dere som er slankeoperert ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble du "høy" på deg selv i etterkant, når kg raste og du ble slank.

Skjønner veldig godt at man blir det. Endelig kvitt overvekten, få gå i normale klær osv.

En av mine nærmeste er veldig gira og har fått en helt annen utstråling etter operasjonen, nesten litt høy på seg selv, men veldig godt å se 💖

Anonymous poster hash: 85e3d...076

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Langt ifra..

Ble slankere.. men merket ikke noe mer.

Har tatt av nesten 50 kg

Anonymous poster hash: 0bc3e...8b4

Skrevet

En større prosentdel blir det. Føler de er blitt så deilige. Forsket på.

Anonymous poster hash: 0e43e...a86

Skrevet

Jeg er ikke det, men har en i familien som er det. Utrolig slitsomt at det skal være tema HVER gang vi treffes, som er flere ganger i uka. Har hørt om denne operasjonen nå i to år og tenkte det skulle roe seg når den var gjennomført, men nei. Så høy på seg selv? Ja, i overkant

Anonymous poster hash: 92bf5...fe1

Skrevet

Jeg kjenner åtte som har gjort det, alle har blitt uspiselige..

Anonymous poster hash: cfc8b...d14

Skrevet

Jeg kjenner bare ei som er slankeoperert, og hun er som før. Hun snakker innimellom hvor godt det er å være betydelig lettere, men aldri om hvor fin hun har blitt. Hun var i forkant tydelig på at hun gjorde det for helsa (fare for diabetes) og ikke for skjønnhetens del. Hun har et ganske praktisk syn på kroppen😜

Allikevel, jeg kan forstå om noen blir høy på seg selv. Mange av de som slankeopereres har vært overvektige store deler av livet. Det må jo føles utrolig deilig å slippe alle overflødige kilo!

Anonymous poster hash: b44e5...01f

Skrevet

Har ikke blitt operert men gikk ned 70 kg uten. Jeg kan ikke si jeg føler meg så veldig fin eller deilig... Føler meg egentlig stygg og unormal som har løs hud og er 25 år bare. Egentlig skammer jeg meg bare for jeg har vert så feit så føler ikke det er no å skryte av at jeg nå bare er lubben.

Anonymous poster hash: f4d37...2f9

Skrevet

Jeg ble litt "høy på meg selv". Men veldig åpen om det da. Sa at jeg sikkert kom til å bli det på et vis. Men det er lett å si at folk som har hatt dårlig selvtilitt, og som plutselig får god selvtilitt- blir kalt "høy på seg selv"... 

Elsker sleeven min <3 :D 

Anonymous poster hash: 437cd...744
Skrevet

Har ikke blitt operert men gikk ned 70 kg uten. Jeg kan ikke si jeg føler meg så veldig fin eller deilig... Føler meg egentlig stygg og unormal som har løs hud og er 25 år bare. Egentlig skammer jeg meg bare for jeg har vert så feit så føler ikke det er no å skryte av at jeg nå bare er lubben.

Anonymous poster hash: f4d37...2f9

Wow så flink du har vært

👏👏

Anonymous poster hash: 0bc3e...8b4

Skrevet

Jeg er operert, gått ned 40kg, ser fabelaktig ut og får masse oppmerksomhet fra menn... Er også blitt notorisk utro..så ja veldig høy på meg selv og digger det😉

Anonymous poster hash: 93e87...4a0

Skrevet

Jeg ble ikke høy på meg selv. Ble mer innesluttet og gikk på en real smell når det begynte å toppe seg med div. diagnoser.

Fikk mye mer oppmerksomhet enn jeg likte. Jeg bor i Oslo og rett som det var kom fremmede, som jeg aldri hadde lagt merke til før, bort og gratulerte meg. Faktisk kom datteren til naboen, ca 62 år, bort en dag og skulle ha kostholdsråd.

Likte ikke den nye oppmerksomheten i det hele tatt. Vil jo bare være annonym og usynlig for de jeg ikke kjenner.

Anonymous poster hash: 222c8...373

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...