Gå til innhold

Er denne clutchvesken fin?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt kjedelig. Syntes den lignet veldig på en sminkepung.

Anonymous poster hash: db740...22b
Skrevet

Kjedelig.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg dratt til nærmeste vintagebutikk.

De har clucher i alle fasonger, farger, materiale, stil og du kan finne en til en billig penge som ikke alle andre har :)

Skulle ønske flere handlet brukt. verden er bruk å kast og bruktbutikker/vintagebutikker bugner over av kvalitetsprodukter og skatter som venter på å bli plukket opp :)

Anonymous poster hash: 612b1...005

Skrevet

Kjedelig.

De har clucher i alle fasonger, farger, materiale, stil og du kan finne en til en billig penge som ikke alle andre har :)

Skulle ønske flere handlet brukt. verden er bruk å kast og bruktbutikker/vintagebutikker bugner over av kvalitetsprodukter og skatter som venter på å bli plukket opp :)

Vi har ingen bruktbutikk i byen jeg bor dessverre, kun Fretex. Og der har jeg vært på utkikk flere ganger uten å finne noe.

Anonymous poster hash: 60dd5...ee4

Skrevet

Syns den er fin ☺ Liker veskene til Modalu.

Skrevet

Kjedelig.

Vi har ingen bruktbutikk i byen jeg bor dessverre, kun Fretex. Og der har jeg vært på utkikk flere ganger uten å finne noe.

Anonymous poster hash: 60dd5...ee4

Ah... Trist da. Rart Fretex ikke har, er det noe det er overflod av overalt er det jo clucher :)

Lykke til med jakten.

Det viktigste er jo at du liker den og at den passer til deg/det du har på :)

Jeg ville evt gått for en uten "sølv" eller "gull" detaljer, da kan den brukes til alt senere, trenger ikke tenke at den ikke matcher øredobber/smykker osv, om du bryr deg om det da :)

Skrevet

Kjempefin synes jeg:)

Anonymous poster hash: afd73...aed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...