Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Har ingen clutch. Trenger noe ordentlig og den må ikke være for liten. Likte størrelsen på denne egentlig http://www.modalu.com/shop/handbags/clutches/wilton-clutch-black.html Anonymous poster hash: 60dd5...ee4
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Litt kjedelig. Syntes den lignet veldig på en sminkepung. Anonymous poster hash: db740...22b
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 Kjedelig. Hadde jeg vært deg, hadde jeg dratt til nærmeste vintagebutikk. De har clucher i alle fasonger, farger, materiale, stil og du kan finne en til en billig penge som ikke alle andre har Skulle ønske flere handlet brukt. verden er bruk å kast og bruktbutikker/vintagebutikker bugner over av kvalitetsprodukter og skatter som venter på å bli plukket opp Anonymous poster hash: 612b1...005
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #4 Skrevet 18. november 2015 Kjedelig. Hadde jeg vært deg, hadde jeg dratt til nærmeste vintagebutikk. De har clucher i alle fasonger, farger, materiale, stil og du kan finne en til en billig penge som ikke alle andre har Skulle ønske flere handlet brukt. verden er bruk å kast og bruktbutikker/vintagebutikker bugner over av kvalitetsprodukter og skatter som venter på å bli plukket opp Anonymous poster hash: 612b1...005 Vi har ingen bruktbutikk i byen jeg bor dessverre, kun Fretex. Og der har jeg vært på utkikk flere ganger uten å finne noe. Anonymous poster hash: 60dd5...ee4
overlord Skrevet 18. november 2015 #5 Skrevet 18. november 2015 Syns den er fin ☺ Liker veskene til Modalu.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2015 #6 Skrevet 18. november 2015 Kjedelig. Hadde jeg vært deg, hadde jeg dratt til nærmeste vintagebutikk. De har clucher i alle fasonger, farger, materiale, stil og du kan finne en til en billig penge som ikke alle andre har Skulle ønske flere handlet brukt. verden er bruk å kast og bruktbutikker/vintagebutikker bugner over av kvalitetsprodukter og skatter som venter på å bli plukket opp Anonymous poster hash: 612b1...005 Vi har ingen bruktbutikk i byen jeg bor dessverre, kun Fretex. Og der har jeg vært på utkikk flere ganger uten å finne noe. Anonymous poster hash: 60dd5...ee4 Ah... Trist da. Rart Fretex ikke har, er det noe det er overflod av overalt er det jo clucher Lykke til med jakten. Det viktigste er jo at du liker den og at den passer til deg/det du har på Jeg ville evt gått for en uten "sølv" eller "gull" detaljer, da kan den brukes til alt senere, trenger ikke tenke at den ikke matcher øredobber/smykker osv, om du bryr deg om det da Anonymous poster hash: 612b1...005
Anonym bruker Skrevet 20. november 2015 #7 Skrevet 20. november 2015 Kjempefin synes jeg:) Anonymous poster hash: afd73...aed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå